שוב זה קורה

תינוק חולץ מרכב במצב קריטי ומת בבית החולים

תמונה – צילום זק"א
תינוק כבן חצי שנה נשכח ברכב סגור במודיעין עלית וחולץ כשהוא מחוסר הכרה. הוא פונה לבי"ח אסף הרופא במצב קריטי תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה, ונפטר לאחר זמן קצר בבית החולים. המשטרה פתחה בחקירה - יהי זכרו ברוך


הרכב בו נשכח הפעוט בן חצי שנה במודיעין עילית

אהרון ולדשיין חובש באיחוד הצלה סיפר: "לדברי בני המשפחה הפעוט כבן חצי שנה נשכח ברכב בבוקר וכשהגיעו בצהריים הוא היה ברכב ללא דופק ונשימה. ביצענו בו פעולות החייאה בבית הכנסת בסמוך לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים אסף הרופא בצריפין כשמצבו מוגדר אנוש. עקב אופי האירוע הוזעקו למקום צוותי חוס"ן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה".

הצביעו בסקר שלנו

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות ולא לצאת מכלי הרכב לפני שמוודאים שלא נשארו ברכב ילדים או פעוטות ולא להשאיר ילדים בכלי רכב אפילו לא לרגע. כמו כן מומלץ לעוברי אורח בפרט בימי הקיץ החמים לבדוק בכלי רכב חונים באם לא נשכחו ילדים או פעוטות מה שעלול להסתיים באסונות.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.