יהי זכרו ברוך

קורבן טרור: חייל צה"ל בן 19 נרצח בפיגוע קשה

תמונה – דובר צהל
הותר לפרסום: דביר שורק הי"ד בן 19, הוא חייל צה"ל שנרצח הלילה בפיגוע דקירה וניסיון חטיפה הלילה בגוש עציון - נתניהו: "כוחות הביטחון נמצאים עכשיו במרדף כדי ללכוד את המחבל השפל ולבוא עמו חשבון" - בנט: "שוב. המילים ״נבוא עם הרוצח חשבון״ חלולות מתמיד" - דיווח מתעדכן

הותר לפרסום: הנרצח בפיגוע הקשה הלילה בגוש עציון, הוא דביר שורק בן 19, תלמיד ישיבת ההסדר אור תורה, בנם של רחל ויואב שורק. גופתו נמצאה הלילה בצידי הכביש לאחר חיפושים במשך שעות. סבו, הרב בנימין הרלינג נרצח בפיגוע ירי לפני עשרים שנה בשכם. הלוויתו תיערך הערב בשעה 20:00 בבית העלמין האזרחי בעפרה.

הנרצח דביר שורק בן 19 הי"ד
הנרצח דביר שורק בן 19 הי"ד

דביר, נסע לקנות מתנה/ספרים למורה שלו בישיבה, הוא היה בקשר מתמיד עם חבריו והיה אמור לחזור בשעות הערב באוטובוס לישיבה. לאחר שלא ענה לחבריו, החלו בחיפושים במשך שעות אל תוך הלילה בשיתוף המשטרה וצה"ל. בשעה 3 בלילה נמצאה גופתו על צידי הכביש סמוך למגדל עוז, ועליה סימני דקירה רבים. בצה"ל מעריכים כי מדובר בניסיון חטיפה שכשל. כוחות הביטחון במרדף אחר רכב חשוד שנמלט מהמקום.

ראש הממשלה נתניהו הגיב בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "הבוקר התבשרנו על פיגוע דקירה קשה. כוחות הביטחון נמצאים עכשיו במרדף כדי ללכוד את המחבל השפל ולבוא עמו חשבון. אני שולח בשמי ובשם הממשלה תנחומים למשפחה"

צער כבד על הירצחו בפיגוע של דביר (יהודה) שורק, בן ליואב ורחל שורק מעפרה. בשם כל אזרחי ישראל אני שולח תנחומים למשפחת שורק ולכל בית עפרה. כוחות הביטחון נמצאים במרדף כדי ללכוד את המחבל השפל ולבוא עמו חשבון.

Posted by ‎Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו‎ on Wednesday, August 7, 2019

נפתלי בנט בתגובה חריפה נגד תגובת רה"מ נתניהו על הפיגוע הקשה: "בוקר קשה מנשוא. בחור נפלא, בתחילת חייו, נרצח על ידי אויבינו השפלים. שוב. המילים ״נבוא עם הרוצח חשבון״ חלולות מתמיד. זה פשוט לא נכון. הרוצח יבלה בכלא בתנאים טובים, ביתו לא באמת ייהרס, שכר הרצח החודשי שלו יימשך, והוא גיבור פלסטיני. ככה לא ״באים איתו חשבון״.

שקד ובנט. צילום: הימין החדש
שקד ובנט. צילום: הימין החדש

יו"ר המחנה הדמוקרטי אהוד ברק הגיב בחשבון הטוויטר שלו: "פיגוע מזעזע בגוש עציון. הלב עם משפחת שורק. כוחות הבטחון ישיגו את מבצעי הפיגוע ושולחיהם. גם במבחן הנחישות הזה – ננצח"

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' קרא לפירוק הרש"פ: "תסתכלו על הפנים היפות של עלם החמודות הזה, שכל חטאו הוא היותו יהודי שאוהב את ארץ ישראל ומבקש להתיישב בה ולכונן את עפרה אחרי אלפיים שנות גלות ונדידות, ותראו את פניהם המכוערות של אויבינו שרוצחים בנו כבר מאה שנה. הרש"פ שתשלם משכורת לרוצח השפל אינה פרטנר לשום דבר. הגיע הזמן לפרק אותה.", כתב סמוטריץ' בטוויטר.

העיתונאי קלמן ליבסקינד העלה ציטוט מראיון של יאיר גולן בתגובה לפיגוע הקשה: "גם רצח של צעיר יהודי בגוש עציון, וגם מינויים מפוקפקים בות"ת, זה באמת יותר מדי ליום אחד.
בעקבות ההצלחה, יאיר גולן מעלה עונה שניה של המופע: "על תהליכים ופרופורציות"." כתב ליבסקינד.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.