טרגדיה

פקיד בכיר בעיירית ירושלים נמצא מת

תמונה – משטרת ישראל
נמצאה גופתו של פקיד בכיר בעיריית ירושלים, שנחשד בפרשת שחיתות וקבלת טובות הנאה. בשבוע שעבר הוא שוחרר לאחר כמה ימים מעצר - מבזק

פקיד בכיר ברשות מקומית גדולה, בשנות השלושים לחייו, הנחשד בפרשת שחיתות וחלוקת הטבות למקורבים, נמצא מת סמוך לביתו. המשטרה פתחה בחקירה לברור הנסיבות.

מהמשטרה נמסר: "לפני זמן קצר הוזעקו השוטרים לבניין מגורים בירושלים, בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה, בו עלה חשש לחייו של גבר בשנות ה 30 לחייו. השוטרים איתרו את את גופתו בסמוך לבניין מגוריו." נפתחה חקירה לברור הנסיבות.

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "ראש העיר ירושלים, משה ליאון, מנהלי ועובדי העירייה משתתפים בצער המשפחה על האבדן הכבד במות יקירם דני כץ ז"ל. עיריית ירושלים, אגף הרווחה והשירות הפסיכולוגי עומדים בקשר עם המשפחה, ויסייעו ככל הנדרש נוכח הטרגדיה הקשה. יהי זכרו ברוך"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.