מתעקש

ליברמן ונתניהו נפגשו: "לא הושגה פריצת דרך"

תמונה – ישראל ביתנו
חקירות ופגישות: לאחר פחות משעה הסתיימה פגישת ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן "בפגישה לא הושגה פריצת דרך" - גנץ: "אסור לאבד תקווה" - בליכוד שוקלים להחזיר כבר הערב את המנדט לנשיא ריבלין - פוליטי

עדכון: כחלק ממאמציו להקים ממשלה, ראש הממשלה נתניהו נפגש הבוקר עם ח״כ אביגדור ליברמן בלשכתו בירושלים. בפגישה הציע נתניהו לליברמן להצטרף לממשלה מהר ככל האפשר כדי לתרום בכך להקמתה של ממשלת אחדות זו. לאחר פחות משעה הסתיימה הפגישה ולא הושגה פריצת דרך. ראש הממשלה נתניהו יעדכן את ראשי בלוק המחנה הלאומי בפרטי הפגישה והדרישות של ליברמן.

מישראל ביתנו נמסר לאחר הפגישה: "הסתיימה הפגישה בין יו״ר המפלגה, ח״כ אביגדור ליברמן, לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו. בפגישה ציין ח״כ ליברמן שלאור האתגרים הביטחוניים והכלכליים ממשלת אחדות היא צו השעה ובחירות נוספות לא ישנו את המפה הפוליטית באופן מהותי. הדרך הנכונה היא גיבוש קווי יסוד משותפים בין ישראל ביתנו, הליכוד וכחול לבן, ורק אח״כ נדון על חלוקת התיקים והרוטציה על ראשות הממשלה."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.