אכיפה בררנית

ריקלין תוקף: "אנחנו אפסים"

תמונה – שלמה פילבר
עו"ד דרור ארד איילון, פרקליטו של עד המדינה שלמה פילבר מגיב בגל"צ על החרמת הפלאפונים של מקורבי נתניהו: "הוא בכלל לא שמע את הכריזות האלה, זה קוריוז בחירות שיצא מכל פרופורציה שלא מאוד שונה מההפגנות מול בית היועמ"ש. הוא לא הרגיש מוטרד, לא הרגיש מאוים, ולא התלונן על כך" - ריקלין: "אנחנו אפסים" - חדשות

העיתונאי שמעון ריקלין תקף בראיון לשרון גל: ״אנחנו בימין אפסים, משתינים עלינו בפרקליטות מהמקפצה, ליאת בן ארי מגישה תצהיר כוזב ואנחנו לא מעיפים אותה הביתה. אתה יודע שאני אוהב את נתניהו, אבל אנחנו 10 שנים בשלטון, השינוי במערכת המשפט לא התרחש. ואתה יודע מה? זה מבאס״.

עוד כתב ריקלין: "החרמת הפלאפונים של עוזרי ראש הממשלה על אירוע שולי שאפילו פילבר לא התלונן עליו. היא עוד הוכחה לאיבוד העשתונות של מערכת אכיפת החוק ברדיפה אחרי ראש הממשלה אחרי שפעם אחרי פעם מתגלה עד כמה היא בררנית ומחפשת רק את נתניהו"

אמש, כתב יאיר נתניהו: "תחשבו על כל מה שיש בפלאפון שלכם. כל מה שיש בוואטסאפ, בתמונות, באינסטגרם, אולי סרטונים אינטימיים, אולי בגידות , אולי סתם סודות. תדמיינו שמאות אנשים זרים מחטטים לכם בפלאפון באופן חופשי. פגיעה כזאת בכבוד האדם וחירותו אמורה להיות מוצדקת רק כדי לפענח רצח או אונס. אז זהו ש…משטרת ישראל, בהוראת הפרקליטות, החרימה את כל הפלאפונים של כל העוזרים הבכירים של רוה״מ, בגלל שמאשימים אותם שהקימו דוכן ברסלב הומוריסטי מתחת לבית של מומו פילבר והחונטה אומרת שזה ״הטרדת עד״. זהו אין פאנץ׳. אנחנו מדינה דיקטטורית באופן סופי. צאו לרחובות כי אתם הבאים בתור!"

https://twitter.com/marzel_ba/status/1188719787335180290?s=20

רכב הברסלב שנשלח מחות לביתו של עד המדינה שלמה פילבר

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ שיתף וכתב: "‏החרמת הטלפונים הסיטונאית של יועצי ראש הממשלה היא חצייה מפחידה של קו אדום בוהק מכל בחינה שהיא מצידה של הפרקליטות. קשה לברוח מהתחושה שהתיקים נגד נתניהו מתפוררים ובפרקליטות פותחים במסע "פישינג" חסר מעצורים כדי לגייס נגדו עדי מדינה בכל מחיר. וזה כבר באמת מתקרב לדרגת קץ הדמוקרטיה." כתב סמוטריץ

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.