התגובות

התגובה של טיבי לעסקת המאה

תמונה – אלעד מלכה
ח"כ טיבי מגיב בזלזול ל"עסקת המאה" שהציג הערב נשיא ארה"ב טראמפ: "בחיים לא ביקרתי במסיבת טבע, נראה לי שזה מה שקורה כרגע בבית הלבן" - בועז גולן: "תכנית חרטוט. שימסור חלק מוושינגטון לעבאס וחבריו. לא על חשבון בירת ישראל." - אמנון אברומוביץ': "התוכנית הזאת התחילה ותסתיים הערב"

ח"כ אחמד טיבי מצייץ תגובה ראשונה על עסקת המאה שהציג נשיא ארה"ב טראמפ: "בחיים לא ביקרתי במסיבת טבע אבל אמרו לי שמריצים שם סרטים יחד עם הרבה אקסטזה וניתוק מהמציאות. נראה לי שזה מה שקורה כרגע בבית הלבן" בציוץ נוסף שפרסם, כתב טיבי: "הזוי הזוי ומסוכן: החזון של טראמפ כולל אפשרות של העברת יישובי המשולש כפוף להסכמת הצדדים.. במקום נוהרים באוטובוסים לקלפיות נתניהו ביקש מטראמפ אוטובוסים לטרנספר את האזרחים הערבים. לא יקום ולא יהיה."

המגיש הבכיר בערוץ 20 בועז גולן הגיב לעסקת המאה: "בקיצור: תכנית חרטוט. שימסור חלק מוושינגטון לעבאס וחבריו. לא על חשבון בירת ישראל. ידברו על זה כמה ימים וזה יירד מהפרק. סתם בזבוז זמן וכסף."

עסקת המאה

שידור היסטורי: נשיא ארה"ב טראמפ מכריז על "עסקת המאה" – שתפו

Posted by ‎באזזנט‎ on Tuesday, January 28, 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.