הכל אישי

בושה: יעלון מכנה את נתניהו ארדואן

תמונה – כחול לבן
בכיר 'כחול לבן' בוגי יעלון, תוקף בחריפות את רה"מ נתניהו על המהלכים שנקט במשבר הקורונה: "כל מי שביקר אותנו כשהזהרנו מפני הפיכתנו לתורכיה של ארדואן, שיעכל ויפנים את הניצול הציני של משבר הקורונה" / רינה מצליח: "אי אפשר שלא להימנע מהמחשבה, שיכול להיות שהוא מוביל את כל המהלכים הכי קיצוניים בגלל שיש לו אינטרסים פוליטיים אישיים הישרדותיים"

שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון תקף את ראש הממשלה נתניהו וצייץ בחריפות בטוויטר: "כל מי שביקר אותנו כשהזהרנו מפני הפיכתנו לתורכיה של ארדואן, שיעכל ויפנים את הניצול הציני של משבר הקורונה, לצרכים פוליטיים אישיים, של נאשם לפני משפט."

עשרות תלונות זועמות הוגשו לרשות השנייה בעקבות דבריה של המגישה רינה מצליח באולפן שישי נגד ראש הממשלה נתניהו: "אי אפשר שלא להימנע מהמחשבה, שיכול להיות שהוא מוביל את כל המהלכים הכי קיצוניים בגלל שיש לו אינטרסים פוליטיים אישיים הישרדותיים"

ארגון 'בצלמו' פנה לנציב רשות השנייה בתלונה חריפה נגד רינה מצליח על דבריה באולפן שישי: "מדובר בעלילת דם. מטרת רינה מצליח הייתה לזרוע שנאה בעם בזמן מצב חירום. על הנציב להשעות את מצליח על דבר הבלע, בשעה כה קשה לעולם ולישראל"

ח"כ בוגי יעלון תקף את נתניהו בטוויטר: "כל מי שביקר אותנו כשהזהרנו מפני הפיכתנו לתורכיה של ארדואן, שיעכל ויפנים את הניצול הציני של משבר הקורונה, לצרכים פוליטיים אישיים, של נאשם לפני משפט."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.