הפגנת גזענות

צפו: "לכו תמכרו עגבניות בשוק טיפשים"

תמונה – צילום מסך

במהלך הפגנת השמאל הקיצוני נגד ראש הממשלה נתניהו ויו"ר הכנסת אדלשטיין, זעמה אחת המפגינות על המשפחות השכולות שהפגינו בסמוך נגד שיתוף הפעולה של 'כחול לבן' עם הרשימה המשותפת: 'אתם החרבתם את הליכוד ואנחנו נקים את חירות. לכו למחנה יהודה, תמכרו בבאסטות עגבניות'

אבישי בן חיים שיתף את הסרטון וכתב: "זה ישראל ה1 נגד ה2. הסברתי למשל שנסיכים ומצביעים עזבו את הליכוד מסיבות סוציו-זהותיות, פשוט כי אינם רוצים להיות עם 'ישראל ה2'. טקסט מכונן כלפי מפגיני המשפחות השכולות מימין: "החרבתם את הליכוד ואנחנו נקים את 'חרות' ואתם תלכו לשוק לשם לשוק, לכו למחנה יהודה, תמכרו בבאסטות עגבניות", כתב בן חיים.

האם השכולה מירב חגאגאג הגיבה: "היי אבישי לי אין שום רגשי נחיתות מול אף אחד. הם חושבים או מרגישים שהם ישראל הראשונה ואנחנו השניה זאת הבעיה שלהם לא שלנו. בתי סגן שיר חגאג שנרצחה בפיגוע בארמון הנציב סימה תואר בהצטינות יתרה בהנדסת חומרים מתקדמים ושירתה ביחידה 81 אז מי ישראל הראשונה ומי ישראל השניה , הם גזענים.", כתבה מירב חגאג בכאב. אבישי בן חיים בתגובה: "הנשמה שלי נקרעת איתך, מרב."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.