הסקר המלא

סקר חדש: עמית סגל העיתונאי האמין בישראל

תמונה – עמית סגל טוויטר

העיתונאי עמית סגל מחדשות 12, הוא העיתונאי האהוב ביותר על הציבור הישראלי, כך עולה מתוצאות סקר חדש שמפרסם מכון הסקרים 'דיירקט פולס' שבוצע לאחר פירוק 'כחול לבן' ולקראת הקמת ממשלת נתניהו החדשה.

וגם: מה הציון שהציבור מעניק לדמויות הבולטות בשנה האחרונה? איך הוא מדרג את תחזיות הפרשנים הפוליטיים שליוו אותנו? ובכלל – עד כמה הציבור תומך בממשלת האחדחות הנרקמת בידי ראש הממשלה נתניהו.

הסקר המלא:

כמעט שני שליש מהישראלים, רוב גורף, תומכים בממשלת נתניהו – גנץ.

עוד על פי הסקר: רוב גדול יותר, מעניק ציון נכשל לפוליטיקאים ח"כ יאיר לפיד, בוגי יעלון, אביגדור ליברמן וגם עצה מהסקר לראשי הרשימה המשותפת איימן עודה ואחמד טיבי.

בניגוד לדברי לפיד והפרשנים באולפנים, רוב הציבור (51.7%), חושבים כי החלטתם של גנץ ואשכנזי הייתה חכמה וכי היא תקדם אותם פוליטית.

עוד עולה מתוצאות הסקר: רוב הציבור (64.7%) חושב שבכיר 'כחול לבן' לשעבר ח"כ יאיר לפיד שגה באסטרטגיית "רק לא ביבי"

(62.4%) חושב שגישתו של יו"ר מפלגת תל"ם ח"כ בוגי יעלון שפרש מהליכוד למפלגת 'כחול לבן' שהתפרקה, בשנה האחרונה היתה נאיבית וטיפשית.

(64.3%) חושב שהאסטרטגיה של ליברמן לחבור לחזית עם 'הרשימה המשותפת' להפלת נתניהו הייתה חסרת סיכוי.

רוב גדול מהציבור חושב שראשי 'הרשימה המשותפת' החמיצו את ניצחונם הגדול – כאשר לא בחרו לדאוג קודם כל בטיפול בבעיות המגזר הערבי.

ולקינוח, עמית סגל הוא המנצח הגדול בקרב הפרשנים הפוליטיים בישראל. רוב מוחלט של הפרשנים הפוליטיים שהלעיטו אותו באינספור תרחישים וניתוחים, טעו בהערכותיהם בשורה התחתונה. הנה גליון הציונים שהם מקבלים.

הסקר נערך על ידי שלמה פילבר וצוריאל שרון בעלי Direct Polls LTD, בתאריך ה- 26 במרץ 2020 בשעות הערב, באמצעות מערכת דיגיטלית בשילוב פאנל, בקרב 971 נדגמים מהאוכלוסייה הבוגרת (18+) בישראל. טעות הדגימה הסטטיסטית 4.1%+- בהסתברות של 95%.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.