ביבי מפחיד

לפיד במתקפה: "אסור לפטר אוייבים"

תמונה – ערוץ הכנסת

יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד יוצא במתקפה הבוקר נגד ראש הממשלה נתניהו ויו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, שפרש מהשותפות עם טיבי וליברמן: "ציך לשלם למעסיקים 80 אחוז מהשכר תמורת התחייבות לא לפטר אויבים. וצריך להשקיע דווקא עכשיו בפרויקטים לאומיים"

עוד תקף את נתניהו: "במקום לעבוד מפחידים אותנו, נתניהו דיבר על עשרות אלפי מתים. אין תחזית כזאת בשום מקום. זה לא ניהול משבר זה פוליטיקה ביבי קלאסי. הוא אומר דברים מבהילים, אם זה קורה הוא צדק ואם זה לא יקרה הוא יגיד שזה בזכותו. רק שבדרך ההפחדות האלה הורסות את כלכלת ישראל"

לפיד הוסיף ותקף את ביבי: הממשלה שמוקמת לנגד עינינו היא מנופחת, בזבזנית, מושחתת. 34 שרים. איזו חרפה. איזו אטימות. עד סוף השבוע יהיו מיליון מובטלים, והם מסדרים לעצמם ג'ובים מיותרים. אנשים פוחדים מהמחלה. מאבדים את מקום העבודה שלהם. הם סגן שר לענייני כלום ושום דבר."

"לא ניתן לנתניהו להרוס את הדמוקרטיה הישראלית בחסות הקורונה. כל המאחזים החשובים של הדמוקרטיה – המשרד לבטחון פנים, מינוי המפכ"ל, יושב ראש הכנסת, יושב ראש ועדת חוקה חוק ומשפט – הועברו לידי אוייבי הדמוקרטיה. אוייבי שלטון החוק. מטרתם היחידה לאפשר לנתניהו לברוח מאימת הדין."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.