מוותר על החלק מהשכר

סער נגד נתניהו: "יסוד המנהיגות הוא הדוגמא האישית"

תמונה – עמוס בן גרשום, לע"מ

בכיר 'הליכוד' ח"כ גדעון סער מתייחס לדיווחים על כוונת ראש הממשלה נתניהו וח"כ בני גנץ להקים ממשלה של כ 30 שרים, וקורא לחברי הכנסת לוותר על חלק משכרם בעקבות המשבר הכלכלי. "לא צריך להמתין לחקיקה או לתוכנית ממשלתית. כל אחד מחברי הכנסת יכול כבר היום לעשות את זה"

בפוסט שפרסם סער הוא כותב: "ממני תראו וכן תעשו״ (שופטים ז׳, י״ז). יסוד המנהיגות הוא הדוגמא האישית." בימים אלה בהם עיקר נטל המשבר מוטל על המגזר הפרטי חשוב שבבסיס התוכניות להקמת הממשלה החדשה ינקטו הצעדים הבאים במגזר הציבורי".

סער מפרט צעדים שלדעתו צריכה הממשלה לנקוט במיידית: 1. ״ממשלה רזה״. אומנם היו בתולדות ישראל ממשלות גדולות, אבל אין מקום להקמת הממשלה המנופחת ביותר בעת המשבר הכלכלי הקשה ביותר. 2. קיצוץ משמעותי בשכר לתקופה שתוגדר לבעלי משכורות גבוהות במגזר הציבורי ובכלל זה שרים, חברי-כנסת, שופטים, מנכ״לים ועוד. 3. הפחתת פנסיות תקציביות גבוהות. 4. התייעלות משמעותית במגזר הציבורי. הערבות ההדדית היא יסוד חשוב בהתמודדות עם משבר הקורונה!", כתב ח"כ סער בביקורת על נתניהו.

ח"כ אביגדור ליברמן תקף: "זאת תהיה ממשלה של 34 שרים, שתעלה למשלם המיסים כ-800 מיליון ש"ח בשנה, אך לא תוכל לתפקד בגלל המבנה הקואליציוני ולהתמודד עם המשבר הכלכלי."

בראיון לקלמן ליברמן ברשת ב', איים השר בצלאל סמוטריץ' על ראש הממשלה נתניהו: "לא נהיה עלה תאנה בממשלת שמאל, גם אם נתניהו יעמוד בראשה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.