זועמים על האכיפה

קורונה? מהומות ענק ביפו נגד המשטרה

תמונה – צילום מסך
עימותים אלימים ביפו במחאה על מעצר ארבעה בני אדם שתקפו שוטרים שאכפו את צו בריאות העם בעיר. ואיך הגיב משה נוסבאום? צפו

למרות האיסור על התקהלות, עשרות בני אדם מפגינים כעת ביפו, שורפים צמיגים ומתעמתים עם המשטרה, במחאה על מעצרם של ארבעה תושבי יפו היום (רביעי), שתקפו הבוקר שוטרים ופקחים שרשמו קנסות לבעל חנות נרגילות בעיר. המשטרה מפזרת בכוח את המפגינים.

מוקדם יותר היום עצרה המשטרה ארבעה תושבי יפו לאחר עימות עם השוטרים בעיר שהחל לאחר סירוב של אחד התושבים להזדהות בפני המשטרה בבדיקה שגרתית. החשוד ממנו ביקשה המשטרה להזדהות עוכב בחשד שהפר את הוראות משרד הבריאות.

ממשטרת ישראל נמסר: "לפני זמן קצר החלה הפגנה ברחוב יפת בת״א-יפו, בהשתתפות עשרות משתתפים. חלק גדול מהמשתתפים הבעירו צמיגים, השליכו חפצים לכל עבר ופגעו בשוטרים שהגיעו למקום בעקבות ריבוי המשתתפים והפרות הסדר במקום. שוטרי משטרת ישראל עוסקים כעת בהפסקת הפרת הסדר האלימה. המשטרה תאפשר את זכות המחאה ואת חופש הביטוי אולם לא תתיר התנהגות אלימה ותנקוט ביד קשה כלפי מפרי הסדר".

אושיית הרשת יבגני זרובינסקי כתב: "בני ברק – יוצאים מהבית: בושה, פצצה מתקתקת, להטיל סגר. יפו – מבעירים את הרחוב: ״אנשים בבית ואין להם הרבה מה לעשות״.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.