בושה

תיעוד: צלם עיתונות משתעל על חרדים

תמונה – צילום מסך
צלם עיתונות תועד כשהוא משתעל ויורק על תושבים חרדים בעיר בני ברק, שמחאו נגדו על הפרת התקנות על התקהלות ושמירת מרחק של 2 מטר. כך זה נראה

הרשת סוערת: במהלך פעילות האכיפה המשטרתית בעיר בני ברק, חטף תושב חרדי יריקה ושיעול מצלם עיתונות, לאחר שמחה בפני הצלמים על התגודדות והתקהלות אסורה במירוץ אחר התמונה.

העיתונאי יהודה שלזינגר מ'ישראל היום' תקף את שיתןף הפעולה של המשטרה והתקשורת: "המשטרה מתחילה בפסטיבל יח"צ מה זה מוגזם. אתמול המשטרה עשתה הצגה למצלמות של ערוץ 12 עם שוטרים שרצים ברחובות ב"ב, עושים 'פשיטות' מפעילים 'סוכנים סמויים' וכו'. ועכשיו תראו את התמונה הזו שרצה בקבוצות מב"ב של שוטר בעיר עם מכסנית בהכנס (!) ויד על ההדק (!!) התחרפנתם?!?!"

דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו עורר סערה כשהעלה תמונה לרשת בו הוא ומגישי תוכנית הטלוויזיה מתחבקים ומחויכים בניגוד לכל ההוראות. כתב ynet רן בוקר צייץ וכתב: "מהבוקר. דוגמא אישית אפס. העיקר יש עיתונאים שמתלוננים ומבקרים את כולם"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.