שנאת קורונה

עודד בן עמי על סערת רינה מצליח: "על דעתה בלבד" / נתניהו מגנה

תמונה – לשכת רה"מ
לאחר המתקפה התקשורתית של רינה מצליח נגד הציבור החרדי, ראש הממשלה נתניהו מתייחס להאשמות ומגנה: "‏אני מגנה בתוקף את ההסתה הפרועה נגד הציבור החרדי, שהפנים את הסכנה ואת הוראות משרד הבריאות." מגיש הטלוויזיה עודד בן עמי התייחס לסערה והבהיר את עמדת ערוץ החדשות. צפו

לאחר המתקפה התקשורתית של רינה מצליח נגד הציבור החרדי, ראש הממשלה נתניהו מתייחס להאשמות ומגנה: "‏אני מגנה בתוקף את ההסתה הפרועה נגד הציבור החרדי, שהפנים את הסכנה ואת הוראות משרד הבריאות."

עוד אמר נתניהו: "מגפת הקורונה לא מבדילה בין חרדים לחילונים, בין ערבים ליהודים. גם אנחנו לא. המלחמה הזאת היא של כולנו. יחד ננצח אותה. אני מחזק אתכם"

מגיש ערוץ 12, עודד בן עמי הגיב לסערה ברשתות החברתיות נגד המונולוג המאשים של המגישה רינה מצליח נגד כלל הציבור החרדי. "ביממה האחרונה מתחוללת סערה בעקבות דבריה של רינה מצליח עמיתתנו באולפן שישי.

באולפן שישי נשמעו מגוון של דעות, דעתה של רינה מצליח הייתה אחת מני רבות. את דבריה של רינה קטעו דני קושמרו והפרשנית דנה ויס שהציגו דעה הפוכה לדעתה.

עוד אומר בן עמי: "בחברת החדשות אין אף פעם דעה אחת שכל הכתבים והפרשנים נדרשים ליישר על פיה. אנו מקפידים לתת במה לדעות שונות ומגוונות בנושאי הליבה השונים.

ועל כן מובן שדבריה של רינה מצליח משקפים את דעתה בלבד", אמר בן עמי בסיום תוכניתו.

https://twitter.com/barazani777/status/1246830998224068609?s=20

https://buzznet.co.il/news/45267/

העיתונאי יוסי אליטוב צייץ על הכוונה של הממשלה להטיל סגר על שכונות חרדיות: "סגר על עירי: הממשלה נערכת להפיל את ניהול התוהו ובוהו של משבר הקורונה על הראש של המגזר החרדי. נתניהו מאיץ בשעות האחרונות להטיל עוצר מלא על היישובים החרדים בלבד, ללא שום מבחן שוויוני לכלל האזרחים, ולהפוך את החרדים לשעירים לעזאזל בתקשורת. ביבי, אל תנסה כי זה פשוט לא יקרה."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.