זעם חרדי

בני ברק סוערת: "נפרק את הגדרות"

תמונה – עיריית רמת גן
הרשת סוערת: ראש עיירית רמת גן כרמל שאמה הכהן, הציב הבוקר גדרות תיל בגבול שבין רמת בן לעיר החרדית בני ברק, כצעד מנע להתפשטות הקורונה לטענתו.

לאחר שעורר זעם חרדי ברשת על גדרות התיל שהציב בין בני ברק לרמת גן, מפרסם כרמל שמאה הכהן פוסט בו הוא מסביר למה נקט בצעד כה קיצוני: "אתמול משטרת ישראל הודיעה לעירית רמת גן שבעקבות מצוקת כח אדם וריבוי משימות היא נאלצת לעזוב כמה נקודות חסימה מתוך ה-70."

"מיד החלו הנקודות הלא מאובטחות לשמש למעבר למפירי ההסגר הקריטי לבריאות הציבור. חסימות רכות על ידי מחסומים ניידים ושילוט הופרו ונרמסו בגסות. אתמול הוחלט בישיבת הערכת המצב שלנו ובהמלצת אגף הביטחון, שכל עוד משטרת ישראל לא תחזור לחסום את הנקודות וכל עוד מעבר בין הערים אסור זמנית על פי חוק, שראוי ונכון לסגור ולתחום כל פרצה עד תום ההסגר".

כהן ממשיך ומאשים: "מצער שעסקנים שהביאו אסון על העיר בני ברק ותושביה בכך שהמשיכו שהנחו את הציבור להמשיך את החיים כרגיל בזמן שכל המדינה עצרה אותם והוסיפו חטא על פשע שהתנגדו להסגר משיקולים אישיים מנסים בכל דרך ללבות אש בכדי להסית את האש מהם."

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין הגיב: "התנהלותו הבלתי אנושית של ראש עיריית ר"ג, כרמל שאמה, תיזכר לדיראון עולם. האיש שניסה לגזור קופון פוליטי על המצוקה של תושבי בני ברק, מקים גדרות מסביב לגטו שהוא דרש להקים. מעשה נבזי ומכוער של עיריית ר"ג שבחרה בצעד מחליא ללא כל סמכות"

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' הגיב לגדרות שהוצבו: "ראש עיריית רמת גן עושה, שוב, דין לעצמו ומתגלה כמפר חוק סדרתי, ובעיקר כאדם שאיבד את טיפת החמלה והסולידריות האחרונה. תושבי רמת גן צריכים להתבייש בו."

יו"ר הליכוד בבני ברק יעקב וידר כתב בזעם: "עיריית רמת גן מנסה לנצל את מצב החירום להתנהלות אלימה וכדי לחרחר מלחמת אחים – ואנחנו לא נאפשר לזה לקרות בשום פנים ואופן. פניתי לידידי השר לביטחון הפנים כדי שיורה באופן מידי על הסרת הגדרות שהוצבו בחוסר סמכות ואנחנו שוקלים צעדים משפטיים נוספים. תושבי בני ברק לא יחיו מאחורי גדרות ולא יסתובבו עם טלאי!"

מנכ" משרד הפנים הורה לעיריית רמת גן להסיר את הגדרות תיל שהוצבו הבוקר בין השכונות.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.