חוזרים לעבודה

נתניהו משחרר: תותר תפילה ופעילות ספורט

תמונה – לע"מ
בעקבות הירידה במגמת ההדבקות ומספר המונשמים במצב קשה בישראל, הודיע ראש הממשלה נתניהו על שורת הקלות בהחמרות עקב נגיף הקורונה. צפו בנאום המלא

בעדכון מיוחד של ראש הממשלה בנימין נתניהו במוצאי שבת הוא עדכן על ההתפתחויות במלחמה בנגיף הקורונה במקביל להתרת ההגבלות החמורות על מקומות העבודה והתפילה.

"ממחר אנחנו מתחילים לשחרר בזהירות ובאחריות את המרחב האישי והכלכלי בישראל. אנחנו מעלים את שיעור העובדים מממוצע של 15% ל-30%. אנו מאפשרים להייטק ולתעשייה לחזור לעבודה מצומצמת בתנאי שהם עומדים בכללים ובהנחיות של ״התו הסגול״ – ונפקח על כך."

עוד אמר נתניהו: "נתאים את התחבורה הציבורית להרחבת הפעילות ונאפשר פעילות ספורט בזוגות ומנייני תפילה של עד עשרה אנשים – בחוץ ובמרחק של שני מטרים בין המתפללים. אם מגמת השיפור תימשך, נוסיף הקלות. אם תהיה התפרצות של הקורונה, נחזיר הגבלות."

לסיום אמר נתניהו: "אני ממשיך במאמצים להקמת ממשלת חירום לאומית שהמדינה זקוקה לה. אין מי שרוצה בזה יותר ממני. ראיתי את נגיף הקורונה דובר אלינו ואני יודע שהוא לא יעזוב אותנו בקרוב. לכן צריך ממשלה רחבה ויציבה ואני עובד סביב השעון כדי להילחם בקורונה ואני רואה בממשלת חירום חלק הכרחי לניצחון במלחמה הזאת. זאת הסיבה שהסכמתי לבקש עם גנץ את הארכת המנדט שלו. כל השאר זה ספין."

השר לביטחון פנים גלעד ארדן מתח ביקורת על החלטות הממשלה: "לאור העובדה שהממשלה לא קיבלה בעבר את עמדתי(ועמדת המשטרה)- להגביל את גודל ההפגנות בזמן המאבק בקורונה ולחייב תיאום מראש שלהן, אין ספק שיש להסיר גם את המגבלה על תפילות במניין בשטח פתוח ומגבלה זו חייבת להתבטל עוד הערב!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.