לו מותר

הוסרו המסכות: לפיד ובן גביר במחאת העצמאים

תמונה – בן גביר טוויטר
ללא מסיכה ומרחק בין המפגינים: יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד השתתף הבוקר בהמחאת העצמאים כשהוא מפר את הנחיות משרד הבריאות. צפו

לאחר שזלזל בהוראות הממשלה בתחילת משבר הקורונה, ח"כ לפיד מעורר שוב סערה כשהגיע הבוקר למחאת העצמאים כשהוא לא חבוש במסיכה ולא שומר מרחק בין המפגינים כפי ההוראות של משרד הבריאות.

בציוץ שכתב הבוקר כותב לפיד: "באתי לתמוך הבוקר בהפגנת ארגוני העצמאים מול הכנסת. הם לא שמרו על 2 מטר מרחק, אבל בשביל העצמאים אני מוכן לקחת את הסיכון. הם כועסים, הם צועקים, הם צודקים. הממשלה הזו הרסה את מפעל חייהם בלי לעצור לחשוב מה זה עושה לכלכלה ומה זה עושה להם ולמשפחות שלהם. חייבים לעזור להם, ומהר."

גם יו"ר 'עוצמה יהודית' עו"ד איתמר בן גביר, הגיע להפגנת העצמאים: "נמצא כרגע בהפגנת השולמנים. לא נורמלי שמגזר שלם בישראל קורס והממשלה מגלה אוזלת יד."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.