מאוכזבים

עודה וטיבי מגיבים להתקפלות של גנץ

תמונה – ארכיון לע"מ
חברי הכנסת מהרשימה המשותפת מגיבים להצלחת נתניהו למנוע הקמת ממשלת מיעוט ולהקים עוד ממשלת נתניהו. יונתן בן ארצי מברך: "מברך את בנימין נתניהו שהסכים והתחייב לפנות את הכסא בתוך 18 חודש" / צפו

יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה תקף את החלטתו של גנץ להקים ממשלת חירום ולא ממשלת מיעוט יחד עם ליברמן: "ממשלת הכניעה של גנץ ונתניהו היא סטירת לחי לרוב האזרחי שיצא פעם אחר פעם לקלפי כדי להדיח את נתניהו. גנץ לא היה אמיץ מספיק לנצח ובחר להכשיר את הסיפוח, הגזענות והשחיתות."

יונתן בן ארצי, נכדו של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, ממתנגדיו החריפים של ראש הממשלה נתניהו הגיב באיפוק: "מברך את בני גנץ וגבי אשכנזי על הסכם ראוי לאחר מאבק ארוך ועיקש על עתיד הילדים שלנו. מברך את בנימין נתניהו שהסכים והתחייב לפנות את הכסא בתוך 18 חודש. זמן לפיוס לאומי ואחדות העם."

ח"כ אחמד טיבי הגיב באכזבה: "כחול לבן הניפה דגל לבן.היא נכנעה לכל תכתיב מדיני(סיפוח ביולי), ובתחום האזרחי היא נכנעה בחוק הלאום, חוק קמיניץ וD9 של הימין נגד העליון. נראה במאבק נגד ממשלת ה52 שרים וסגני שרים אתגר ושליחות. אני חש את הרגשת הפספוס של מליוני אזרחים שרצו שינוי. מתברר, בלי ביבי אין לגנץ ממשלה."

ח״כ ע'דיר כמאל מריח שפרשה מחוסן לישראל למלפגתו של יו"ר האופוזיציה הבא יאיר לפיד כתבה: "ואני שנה לא ראיתי את הילדים שלי כי האמנתי בכחול לבן. עצוב ומאכזב."

ח"כ יאיר גולן הגיב: "מספיק מילים נשפכו על התקפלותם של בני גנץ וכחול לבן. אנחנו ממשיכים הלאה, נהיה אופוזיציה חזקה ויציבה. נאבק ללא מורא למען שלטון החוק והדמוקרטיה ונגד הסיפוח. את הדגלים שכחול לבן הורידה לחצי התורן, נניף בגאון. את החרפה שהם המיתו על הגוש הדמוקרטי, אנחנו נמחק."

"לצור על בלפור עד שנתניהו יצא"

ח"כ מירב מיכאלי ממפלגת העבודה הגיבה בזזעם: "הסכם קואליציוני שכתוב בו שלא יקיימו את פסיקת בג"צ, אם היא לא תמצא חן בעיני נתניהו. ספרו לי עוד איך הממשלה הזאת שומרת על הדמוקרטיה ושלטון החוק. מפלגת העבודה מתנגדת בכל תוקף לסיפוח חד צדדי. באיזה עולם מפלגת העבודה תצטרף לממשלה שכבר יש לה תאריך לסיפוח כזה? בשום עולם."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.