הלב נקרע

טרגדיה: אב ל-14 נפטר מנגיף הקורונה

תמונה – אלבום משפחתי
הרב חיים אהרון טורצ'ין ז"ל נפטר בפתאומיות בגיל 48, לאחר שנדבק לפני מספר ימים בקורונה כשהוא ללא מחלות רקע. הוא הותיר אחריו אלמנה וארבעה עשר יתומים המומים וכואבים. תיעוד קורע לב

מתגייסים להצלת תשעת היתומים הקטנים | לחצו כאן

רבי חיים אהרן ז"ל נדבק בנגיף הקורונה ואושפז בבית החולים לפני מספר ימים, במוצאי שבת החלה הידרדרות חמורה במצבו והוא חובר למכונת 'אקמו'. הבוקר הוא נפטר בצער רב בבית החולים איכלוב.

בנו של הרב ספד בכאב: "תמיד היינו משפחה ברוכת ילדים שמתמודדת כלכלית אבל אף פעם לא הרגשנו את הקושי, אבא הקרין כ"כ הרבה סמכות ועוצמה, ידענו שיש על מי לסמוך ואנחנו נמצאים בראש סדר העדיפות שלו. הקורונה עצרה לנו את החיים לנצח, היא גזלה מאיתנו את הדבר הכי יקר בפתאומיות מחרידה ולעולם לא נוכל לחזור להיות המשפחה שהיינו."

"אנחנו מסתכלים על אמא ורואים את הפחד הנורא בעיניים, עכשיו היא נשארה לבד עם תשעה יתומים בבית. הדאגה לשלומם מוסיפה כאב עצום על האסון ונוטלת את מעט השפיות שעוד נותרה בנו"

קרובי המשפחה הקימו קרן צדקה לאלמנה ותשעת הילדים שנותרו לבדם בבית. "אנחנו חייבים להיות שם במקומו ולדאוג ליציבות כלכלית תומכת בתוך ים הכאב הסוער. זה הזמן בשעה קשה זו לתרום ולחזק את המשפחה"

לעזרה למשפחה לחצו כאן

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.