איום מפורש

טראמפ: "הוריתי להשמיד כל ספינה אירנית מטרידה"

תמונה – צילום מסך
נשיא ארה"ב טראמפ מאיים להשמיד כל ספינה איראנית שתטריד ספינות אמריקאיות. צפו בתיעוד הפרובוקציה

נשיא ארה"ב טראמפ מאיים ומזהיר, כי הורה להשמיד כל ספינה איראנית שתטריד את חיל הים של ארה"ב. זאת בעקבות ההתרברות האיראנית בשבוע שעבר על הטרדת ספינות מלחמה של חיל הים האמריקאי, שפעלו במים הבינלאומיים במפרץ הפרסי, כאשר ספינות קרב מהירות של משמרות המהפכה, התקרבו בפרובקציה מסוכנת לספינות של חיל הים האמריקאי.

בציוץ שפרסם הבוקר נשיא ארה"ב טראמפ הוא מזהיר ומודיע, כי הורה לחיל הים של ארצות הברית להפיל ולהשמיד את כל ספינות התותחים האיראניות אם הם יטרידו את הספינות שלנו בים." צייץ הנשיא

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1252932181447630848?s=20

הבוקר דווח, כי אירן הצליחה לשגר לווין לחלל לאחר אינספור נסיונות כושלים.

בהודעת משרד החוץ הישראלי נאמר: "ישראל מגנה בתוקף את ניסיון שיגור הלוויין הצבאי האיראני על ידי משמרות המהפכה, ארגון טרור המוכר ככזה על ידי ארה"ב. שיגור הלוויין הוא כסות להמשך פיתוח טכנולוגיות של טילים מתקדמים באיראן: טילים בין יבשתיים וטילים בעלי יכולת נשיאה של נשק גרעיני. השיגור מהווה הפרה של החלטת מועצת הביטחון 2231 וההתחייבות של איראן לקהילה הבינלאומית.

"המשטר האיראני ממשיך למקד את מאמציו בתוקפנית צבאית במקום לטפל במחדליו בטיפול במגפת הקורונה במדינה, ובעשרות אלפי האזרחים האיראני שנפגעו. ישראל קוראת לקהילה הבינ״ל לגנות את השיגור, ולהטיל סנקציות נוספות על המשטר האיראני במטרה להרתיע אותו מלהמשיך בפעילות המתריסה והמסוכנת."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!