לתפארת מדינת ישראל?

בהוראת הרבנים: שליחת חב"ד לא תדליק משואה

תמונה – חני ליפשיץ פייסבוק
בהוראת בית הדין של חב"ד, שליחת חב"ד בנאפל, חני ליפשיץ, לא תדליק משואה ביום העצמאות: "אין הדבר תלוי בי! נדרשתי לבטל את השתתפותי בטקס יום העצמאות. ואין ביכולתי להיכנס אל אש המחלוקת". המכתב המלא

בפוסט שכתבה הבוקר השליחה הנבחרת מנפאל, חני ליפשיץ, היא כותבת בכאב: "חברים יקרים ואהובים. אני כותבת לכם את השורות הבאות מתוך הלב שלי. אין הדבר תלוי בי! נדרשתי לבטל את השתתפותי בטקס יום העצמאות. ואין ביכולתי להיכנס אל אש המחלוקת. הודעתי על כך בצער לשרה מירי רגב היקרה ולצוות המקסים של מרכז ההסברה. הודיתי להם על שראו בבית חב"ד קטמנדו חלק מאותם אלה האחראים על החיבורים בחברה הישראלית."

לסיום כותבת ליפשיץ: "אני שוב מודה לכם! למדינת ישראל ולכל אחד ואחת! על הברכות, האיחולים ובעיקר הוקרת התודה שהגיעה מכל רחבי העולם. אולי לא עלה בידי להשיא משואה, אבל את הכבוד הגדול ביותר שיש בעולם הזה קיבלתי – חיים של שליחות וערבות הדדית. אין מתנה גדולה מזו! חיממתם את ליבי כל כך", כתבה לשפיץ בהודעה לתומכיה.

העיתונאי ברוך קרא צייץ בזעם: "במשך שנים ארוכות תנועת חב״ד משחקת תפקיד מרכזי בחברה הישראלית, כולל מסרים של הרבי ז״ל, רב ההשפעה והממון, לראשי ממשלות, אם מדינת ישראל הריבונית צריכה ללכת לפשרות טריטוריאליות; אבל, לאפשר לחני ליפשיץ הצדיקה והמיוחדת, להגיד בטקס המשואות ״לתפארת מדינת ישראל״? זה לא. עדיף להשפילה"

איילה חסון הגיבה: "חני ליפשיץ מבית חבד בקטמנדו הייתה אמורה להשיא משואה ביום העצמאות. מצער שרבנים שתקועים במקומות חשוכים לא איפשרו לה זאת."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.