שכול ופוליטיקה

יעלון: "השנה אני מרגיש שאנחנו לא ראויים"

תמונה – עמוס בן גרשום, לע"מ
הרמטכ"ל לשעבר ח"כ בוגי יעלון ממשיך לשחרר התבטאויות שנויות במחלוקת במסגרת המלחמה הפוליטית שלו בשנתיים האחרונות נגד ראש הממשלה נתניהו. האזינו לראיון באדיבות גלי צה"ל

שכול ופוליטיקה:ערב יום הזיכרון לחללי צה"ל, הרמטכ"ל לשעבר ח"כ בוגי יעלון ממשיך לשחרר התבטאויות שנויות במחלוקת במסגרת המלחמה הפוליטית שלו בשנתיים האחרונות נגד ראש הממשלה נתניהו.

בראיון לרזי ברקאי בגלי צה"ל סיפר יעלון על תחושותיו בימים אלה: "ביום הזיכרון אנחנו אומרים "במותם ציוו לנו את החיים ושנהיה ראויים להקרבתם", השנה אני מרגיש שאנחנו לא ראויים"

ח"כ יועז הנדל חבר סיעתו לשעבר של בוגי יעלון צייץ: "אנחנו בפתחו של יום קדוש. אני מבקש מכולנו להפריד בין הכאב הלאומי לויכוח הפוליטי. אנחנו עם אחד. חיילים משמאל ומימין נלחמו ומסרו את חייהם כדי שאנחנו נחיה ביחד. זו גדולתה של מדינת ישראל ומקור גאווה לכולנו. ויכוח, נוקב ככל שיהיה, כדאי שיבחן בפרופורציות הנכונות ביום הזה"

שר התחבורה סמוטריץ' הגיב ליעלון: "הבנאדם פשוט איבד את זה. יש לנו מדינה נהדרת, עם נהדר, ארץ נהדרת, חברה, כלכלה, דמוקרטיה תוססת. וכן, יש בינינו גם מחלוקות ופוליטיקה, וזה בסדר גמור. קצת פרופורציות. לא קיבלת מה שרצית בפוליטיקה וכבר אנחנו לא ראויים למגש הכסף?! זה המסר שלך למשפחות השכולות?! תתבייש לך בוגי! אתה לא ראוי!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!