הסתה ואיומים

לראשונה: ראש הממשלה נתניהו הגיש תלונה למשטרה

תמונה – ארכיון: דוברות המשטרה
פעיל השמאל חיים שדמי מגיב לראשונה על האיומים שהפנה נגד יאיר נתניהו: "אני לא מרגיש צורך להתנצל בפני משפחת נתניהו" / הערב דווח, כי המשטרה תפתח בחקירת האיומים שהושמעו והתפרסמו נגד בני משפחתו של רה"מ נתניהו בהפגנות השמאל.

ההסתה נגד משפחת נתניהו: קצין חקירות מיוחד הגיע היום למעון ראש הממשלה בירושלים, בכדי לגבות עדות ותלונה, כהכנה לפתיחת חקירה נגד פעיל השמאל חיים שדמ,י שתועד כשהא מאיים על יאיר נתניהו בהפגנות מחאת הדגלים השחורים מול בית ראש הממשלה בירושלים.

פעיל השמאל חיים שדמי הגיב לראשונה בפוסט שפרסם בפייסבוק: "אין לי, לא היתה לי ולא תהיה לי כל כוונה להשתמש באלימות פיזית או לאיים על חיו של איש, גם לא של אדם שהוא בעיני נאלח והורס הדמוקרטיה הישראלית."

עוד כותב שדמי: "בלהט ההפגנה – כמו בלהט היציע בכדורגל – לפעמים אומרים דברים באופן יצירתי ומלא תשוקה. אני לא מתנצל שאכפת לי מהמדינה. אני לא מרגיש צורך להתנצל בפני משפחת נתניהו. אני כן מרגיש צורך להבהיר בלשון שאינה משתמעת לשתי פנים: אינני תומך באלימות, מעולם לא הכיתי או פגעתי פיזית באיש, לעולם לא אעשה זאת ולעולם לא אקרא לאיש לעשות זאת."

יאיר נתניהו: "וואו! הפסיכופט מאיים על חיי במפורש"

מדובר בפעם הראשונה בתולדות המדינה שראש ממשלה בישראל מגיש תלונה למשטרה. בפוסט שפרסם נתניהו הוא כתב: "הגשתי כעת תלונה למשטרת ישראל בגין הסתה בוטה לאלימות נגדי ונגד בני יאיר."

עוד כותב נתניהו: "התלונה הוגשה לאחר שפעיל שמאל קיצוני, חיים שדמי, הפגין מול בית ראש הממשלה בירושלים ותועד קורא קריאות הסתה לרצח נגד בני יאיר, בהן אמירות הקוראות להשליך בקבוק תבערה על בית ראש הממשלה. ההסתה בשמאל הקיצוני חצתה קווים אדומים. מדובר באיומים ממשיים על חייו של בני. אסור להתעלם מאיומים אלה."

מהמשטרה נמסר: "במשטרת ישראל הוגשו תלונות על ידי בנו של רה"מ ומי מטעמו, בטענה לעבירות של הסתה ואיומים. כל מקרה המגיע לידיעת המשטרה, ובו נטען שנעברו עבירות הסתה, נבדק ומועבר לפרקליטות לעיון והחלטה על המשך ההליך כמקובל, וכך נעשה גם במקרה זה"

עו"ד אלדד ינינב כתב: "חיים שדמי צריך להתנצל בכנות על הדברים שהשמיע. נקודה. והמאבק נגד נתניהו חייב להמשך בכל הכח ובמלוא התנופה."

השר יובל שטייניץ מהליכוד תקף: "הזדעזעתי לשמוע את האיומים המפורשים שנאמרו בגלוי במהלך ההפגנה כלפי בנו של ראש הממשלה. איומים מסוג זה אסור שישמעו, לא כלפי יאיר נתניהו, לא כלפי בני משפחתו ולא כלפי אף אדם. אני קורא למשטרה לעצור מיד את המאיימים ולהעמידם לדין, כדי לקטוע את התופעה של איומים אישיים בהפגנות בעודה באיבה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!