קרב בימין

בנט: "נתניהו עשה טעות פוליטית" – הליכוד: "תם עידן בנט"

תמונה – לשכת ימינה
בכירי מפלגת 'ימינה', בנט, שקד וסמוטריץ הולכים לאופוזיציה ותוקפים בחריפות את ראש הממשלה נתניהו: "נתניהו עשה את הטעות הפוליטית הכי גדולה בעשור האחרון" - הליכוד בתגובה: "תם עידן בנט". צפו

שר הביטחון נפתלי בנט תוקף בחריפות את ראש הממשלה נתניהו במסיבת עיתונאים: "נתניהו חושב שהוא יפרק אותנו מבפנים. מרוב שהוא מנסה הוא פיצל את עצמו מאיתנו, מהימין, מהציונות הדתית ומהאנשים שהיו הכי נאמנים אליו. נתניהו עשה את הטעות הפוליטית הכי גדולה בעשור האחרון"

ח"כ איילת שקד תקפה גם היא את נתניהו: "נתניהו מכר את צאלח הדין למעוזי השמאל"

זו לא ממשלת ימין, זו ממשלת ביבי

Posted by ‎נפתלי בנט – Naftali Bennett‎ on Thursday, May 14, 2020

ח"כ בצלאל סמוטריץ' תקף: "לא רצינו את זה, לא ביקשנו את זה אבל אנחנו הולכים לאופוזיציה בראש מורם.נשרת את העם מהאופוזיציה. ראש הממשלה הפנה עורף לציבור המדהים הזה, אבל חמור מכך לערכים שהוא נושא. נבנה אלטרנטיבה.

"בממשלה הזו, שלצערנו הולכת שמאלה מידי, האמת שלנו היתה מגומגמת, מתפשרת מטושטשת. היינו נאלצים ליישר קו עם דברים שרחוקים מאוד מעולם הערכים שלנו. את זה אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו. את זה אנחנו לא יכולים להרשות למדינת ישראל."

הליכוד בתגובה למתקפה של בנט: "בנט זרק את כל מפלגתו לאופוזיציה רק כי לא קיבל את תיק הבריאות. הוא יודע שזאת האמת ולכן הוא מזיע ומשקר. מי שפרש מגוש הימין זה בנט שניהל מגעים עם גנץ כדי להיכנס לממשלת מיעוט וסירב להמליץ לנשיא על ראש הממשלה נתניהו בניגוד להתחייבותו לבוחר. בזמן שראש הממשלה נתניהו יחיל ריבונות על יהודה ושומרון, כפי שמופיע ומתחייב בהסכמים הקואליציוניים, בנט יבלה באופוזיציה עם לפיד, ליברמן ויזבק. תם עידן בנט"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.