דיווח ראשוני

דיווח: שגריר סין בישראל נמצא ללא רוח חיים

תמונה – פייסבוק
דיווח ראשוני: שגריר סין בישראל, הדיפלומט דו ווי, בשנות החמישים לחייו, נמצא ללא רוח חיים בדירתו היוקרתית שבמרכז הארץ. מבזק

דרמה דיפלומטית: שגריר סין בישראל דו ווי, שנכנס לפני מספר חודשים לתפקידו, אותר הבוקר ללא רוח חיים בדירתו הדיפלומטית בהרצליה. ככל הנראה הלך לישון בלילה ולא קם בבוקר. המשטרה פתחה בחקירה.

רק לאחרונה נכנס השגריר לתפקידו וכתב בטור מיוחד לישראל היום על ההתמודדות עם מגיפת הקורונה: "העם הסיני והעם היהודי סבלו רבות במהלך ההיסטוריה, אבל תמיד שני העמים האלו הצליחו לקום מחדש ולצעוד לקראת התחדשות לאומית. המאבק במגיפה רק יחזק את החוסן הלאומי של שני עמינו ויביא אותנו לעבר עתיד זוהר יותר. למרות המצב שבו אנחנו נמצאים בעולם, קשה ככל שיהיה, אסור שהאמונה תיעלם. וקשה ככל שתהיה המשימה, עדיין יש תקווה במורד הדרך."

"אחרי חודשיים של מאבק קשה בסין, כל האומה מתחילה לחזור אט־אט לשגרה, והסגר על ווהאן צפוי להיות מוסר בקרוב מאוד. ההתפתחות הזאת צריכה להיות מקור של תקווה עבור כולם ולהעניק אמונה בצדקת הדרך. כל עוד נמשיך להיות רגועים ונעבוד יחד עם ישראל, העם בישראל – שהוא עם חכם ואופטימי – ינצח את המגיפה, וכל עוד הקהילה הבינלאומית תמשיך להיות מאוחדת, האנושות תגבר על כל האתגרים והקשיים שניצבים בדרכה. יש לי ביטחון מלא ביכולתה ישראל וביכולות של שאר העולם."

עוד כתב: "אני מחכה בכיליון עיניים לרגע שבו המגיפה תגיעה לקיצה ואז יהיו לי הזדמנויות נוספות לעבוד עם החברים הישראלים שלי כדי להתקדם עוד שלב ביוזמה המשותפת בין המדינות"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.