משפט בשידור חי

הוגשה תלונה נגד דרוקר: הפר את חוק "הסוביודיצה"

תמונה – ארכיון: כאן חינוכית
הוגשה תלונה לנציב הרשות השנייה נגד העיתונאי רביב דרוקר, בטענה כי הפרו ביודעין את חוק "הסוביודיצה".

משפט נתניהו: ארגון 'בצלמו' הגיש תלונה חריפה לנציב הרשות השנייה נגד העיתונאי רביב דרוקר ותוכנית המקור בערוץ 13 , בטענה כי הפרו את חוק "הסוביודיצה".

כזכור מדובר בחוק פלילי הקובע שבמהלך משפט אסור לשדר חומרי חקירה הנוגעים לחומר המשפטי כדי לא להטות את לב השופטים והעם. העונש המרבי לעבירה זו הינה שנת מאסר.

בתלונה לנציב נכתב: "משפטו של נתניהו נפתח לא מכבר , אמנם הוא נדחה עקב הקורונה אולם בפועל אין כל ספק שאנחנו בעיצומו של המשפט " ככזה מדובר היה בתכנית במטרה אחת ברורה להרשיע את נתניהו . אנחנו קוראים לנציב לפעול ולקנוס את רביב ותכנית המקור. כי השמאל והתקשורת אינם מעל החוק."

גם פרקליטי ראש הממשלה נתניהו הודיעו אמש כי יגישו תלונה ליועמ"ש מנדלבליט נגד העיתונאי רביב דרוקר בגין שיבוש מהלכי משפט ואיומים להדחת עד: "דרוקר ראיין בתכנית 'המקור' עדי תביעה שצפויים להופיע במשפטו של ראש הממשלה והשתמש בחלקי ראיות כדי לגרום לציבור להאמין שראש הממשלה אשם"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!