בעלים חדש

סטפן מלול הוא הרוכש של בית"ר ירושלים

תמונה – Instagram

איש העסקים היהודי-צרפתי, סטפן מלול הוא הרוכש המיועד של בית"ר ירושלים מידיו של משה חוגג.

לאחר משא ומתן ארוך צפוי מלול להפוך לבעלי הקבוצה. הערב נחתם מסמך ההבנות ולאחר בדיקת נאותות העסקה תיסגר. במסגרת ההסכם מלול מתחייב לקחת על עצמו חובות של בית"ר בסדר גודל של 20 מליון ש"ח

מבית"ר ירושלים נמסר: "בית"ר ירושלים שמחה להודיע כי איש העסקים היהודי-צרפתי, סטפן מלול, חתם על מזכר הבנות לקניית המועדון מידיו של הבעלים הנוכחי, משה חוגג. מלול ניפק לדרישת הנהלת המועדון את המסמכים הרלוונטיים וכעת יחלו הצדדים בהליך בדיקת נאותות מהיר אשר בסיומו צפוי להיחתם ההסכם הסופי. מלול, איש עסקים יהודי צרפתי, יעביר לנאמנות סכום של מיליון דולר דמי רצינות אשר יישמרו אצל הנאמן, עו"ד יצחק יונגר. יש לציין כי כאשר העסקה תצא אל הפועל, מלול יקבל על עצמו את כל ההתחייבויות של המועדון".

חוגג כבר הודיע זה מכבר כי אינו מעוניין להמשיך ולהשקיע בקבוצה. החשדות הכבדים נגד חוגג זירזו אף הם את המגעים למציאת בעלים חדש.

בית"ר נמצאת במצב לא פשוט בליגה, במקום ה-11 בטבלה, מרחק שלוש נקודות בלבד מהקו האדום.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.