ניצחון למפגינות

עומר אצילי פורש: "מחול השדים שמתחולל סביבי"

תמונה – אינסטגרם

טלטלה בספורט: בכיר שחקני נבחרת ישראל ושחקנה של קבוצת הכדורגל מכבי חיפה, עומר אצילי, הודיע הערב על פרישה מהנבחרת בעקבות המחאות על מעורבותו בפרשת הקטינות.

כזכור, שחקני הכדורגל אצילי ודור מיכה, הואשמו על ידי מספר נערות שטענו כי השניים קיימו איתן יחסים כשהיו קטינות בגיל 15. מיכה ואצילי טענו בתגובה כי הנערות שיקרו כשאמרו להם כי הן מעל גיל 18.

בפוסט שפרסם כתב אצילי, "מאז שאני ילד תמיד הייתה לי שאיפה להיות שחקן בנבחרת ישראל. הגאווה והכבוד לייצג את המדינה שלנו, ללבוש מדים בצבעי הדגל ולשמוע את ההמנון לפני משחק, זה משהו שפשוט אי אפשר להסביר במילים – הגאווה והכבוד הכי גדולים שיש.
לצערי העמוק, מאז הזימון האחרון שלי לנבחרת קיימת ביקורת נוקבת ושיח נרחב על הנושא. אני ער לכך, כמובן. אין יום שאני לא חושב על זה, קורא על זה, מדבר על זה או שכל אדם שני ברחוב מביע את דעתו בנושא (אגב חייב לציין שבמקביל אני מקבל הרבה חום והאהבה ואני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות על כך).

עוד כתב אצילי, "אני רוצה להגיד בצורה ברורה, שוב, את שנאמר כבר כמה וכמה פעמים – אין יום שעובר ובו אני לא מתחרט על מה שקרה. חרטה גדולה ועצומה. זה לא היה צריך לקרות ואני לא עושה לעצמי הנחות, אפילו לא לרגע. מצד שני, לעיתים השיח הלא פשוט שסופגים אני והקרובים אליי, חסר כל מידתיות. טעיתי, אך הרצון של אנשים מסוימים לעיתים בצביעות, פשוט לרמוס, לא פשוטה עבורי. נוכח מחול השדים שמתחולל סביבי, הגעתי למסקנה שזה אחד מאותם רגעים בחיים שצריך לקבל החלטות לא פשוטות. אז קיבלתי החלטה קשה והיום אני זז הצידה, השקט למשפחתי, והצלחת נבחרת ישראל אלו היחידים העומדים לנגד עיניי כעת, מאפסן בארון את מדי הנבחרת ונותן לכולם את השקט שהם צריכים".

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.