בעקבות כשלים טכנים, גם האתר וגם האפליקציה של חברת הלואו קוסט המועדפת על הציבור בישראל, אינם זמינים מזה שעות רבות ובימים האחרונים אף סבלו מאי זמינות גבוהה.
במידה ויש לכם טיסה ואינם יכולים לעשות צ'ק אין באמצעות האפליקציה או אתר האינטרנט של Ryanair, בחברה ממליצים לבצע את הצ'ק אין ישירות בשדה התעופה. שימו לב כי בשגרה צ'ק אין לטיסה של ריינראייר בשדה כרוך בתשלום, אולם בעקבות התקלה, ריינאייר הודיעה כי נוסעים שיש להם טיסה בשעות הקרובות יוכלו לעשות צ'ק אין ללא עלות בנתב"ג.
Our website/app is undergoing maintenance, and we will be back online soon.
If you're due to travel today and are yet to check-in, please proceed to the airport where check-in fees will be waived.
We apologise for any inconvenience this may cause.
— Ryanair (@Ryanair) March 24, 2022
התקלה של ריינאייר אינה קשורה כמובן לעומסים הכבדים בנמל התעופה בן גוריון בימים האחרונים, וזאת לקראת חג הפסח ולאור מחסור בעובדים רבים שהוצאו לחל"ת בתחילת הקורונה.
ברשות שדות התעופה ממליצים להגיע 4 שעות לפני כל טיסה, בכדי לעמוד בעומסי הבידוק הרבים. גולשים שטסו הערב דיווחו לבאזזנט על תורים מהירים יחסית בנמל התעופה וזאת למרות האזהרות של הרשויות עם משך זמן של כשעה מהכניסה לנתב"ג ועד לסיום הבידוק.