טיסה מהנה

אתר ריינאייר קרס ואתם לא יכולים לעשות צ'ק אין? זה מה שתעשו

תמונה – ריינאייר Pixabay
אתר האינטרנט והאפליקציה של חברת התעופה האירית ריינאייר (Ryanair) אינם זמינים לגישה מאז שעות הצהריים ואלפי ישראלים אינם יכולים לעשות צ'ק אין לטיסות שלהם.

בעקבות כשלים טכנים, גם האתר וגם האפליקציה של חברת הלואו קוסט המועדפת על הציבור בישראל, אינם זמינים מזה שעות רבות ובימים האחרונים אף סבלו מאי זמינות גבוהה.

במידה ויש לכם טיסה ואינם יכולים לעשות צ'ק אין באמצעות האפליקציה או אתר האינטרנט של Ryanair, בחברה ממליצים לבצע את הצ'ק אין ישירות בשדה התעופה. שימו לב כי בשגרה צ'ק אין לטיסה של ריינראייר בשדה כרוך בתשלום, אולם בעקבות התקלה, ריינאייר הודיעה כי נוסעים שיש להם טיסה בשעות הקרובות יוכלו לעשות צ'ק אין ללא עלות בנתב"ג.

התקלה של ריינאייר אינה קשורה כמובן לעומסים הכבדים בנמל התעופה בן גוריון בימים האחרונים, וזאת לקראת חג הפסח ולאור מחסור בעובדים רבים שהוצאו לחל"ת בתחילת הקורונה.

ברשות שדות התעופה ממליצים להגיע 4 שעות לפני כל טיסה, בכדי לעמוד בעומסי הבידוק הרבים. גולשים שטסו הערב דיווחו לבאזזנט על תורים מהירים יחסית בנמל התעופה וזאת למרות האזהרות של הרשויות עם משך זמן של כשעה מהכניסה לנתב"ג ועד לסיום הבידוק.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.