דבר המבקר

5 סרטי המלחמה הכי טובים לצפייה בנטפליקס

תמונה – נטפליקס netflix
סרטי מלחמה הם אחד הז'אנרים הפופולארים. באפליקציית נטפליקס תוכלו למצוא מאות כותרי מלחמה, מבקר הנטפליקס של באזזנט בחר עבורכם את חמשת הטובים ביותר.

המלחמה היא גיהנום, אבל היא גם נושא לכמה סרטים טובים מאוד. מדרמות שעוקבות אחר השפעות המלחמה על החיילים והאנושות ועד סרטי אקשן עם גיבורים שמצילים את היום. אספנו בשבילכם את 5 סרטי המלחמה הכי טובים שתוכלו לצפות בנטפליקס, לכם רק נשאר להכין פופקורן, להתרווח על הספה וללחוץ play.

להציל את טוראי ריאן
דרמת המלחמה של סטיבן שפילברג משנת 1998 מספרת על הפלישה לנורמנדי במלחמת העולם השנייה. הסרט התפרסם בין השאר בזכות סצנת הפתיחה האינטנסיבית שמתארת בפרוטרוט ובצורה נאמנה למקור את נחיתת הכוחות האמריקאים בחוף אומהה ב-6 ביוני 1944. לאחר מכן הסרט עוקב אחר משימת הצוות להחזיר לביתו חייל בן יחיד לאמו לאחר ששלושת אחיו נהרגו במלחמה. הסרט היה מועמד ל-11 פרסי אוסקר וזכה בין השאר בפרסי הבימוי, העריכה והצילום.

שחקנים: טום הנקס, מאט דיימון, וין דיזל, ג'רמי דייוויס

https://www.youtube.com/watch?v=RYID71hYHzg

מטאל ג'אקט
סרט המלחמה הקלאסי של סטנלי קובריק משנת 1987 על חיילי המארינס האמריקאים במלחמת וייטנאם. הסרט מלווה את החיילים בחלקו הראשון בשלב האימונים האינטנסיבי שמכשיר אותם לנחות בחלקו השני של הסרט בלב המלחמה. הסרט קצר ביקורות חיוביות רבות והיה מועמד לפרסים רבים, ביניהם לתסריט המעובד בטקס האוסקר.

שחקנים: מתי'ו מודין, אדם בולדווין

בלאק הוק דאון
דרמת פעולה משנת 2001 בבימוי רידלי סקוט. הסרט מבוסס על ספר באותו השם ומגולל את קרב מוגדישו בסומליה בשנת 1993 בו ניסה צבא ארצות הברית ללכוד את ראשי קבוצה קיצונית שפעלה כנגד האו"ם. הפעולה מתוארת מהיציאה למשימה וההסתבכות לאחר הפלתם של 2 מסוקי בלאק הוק בסמטאות העיר. הסרט זכה באוסקר בפרס העריכה הטובה ביותר ובפרס לסאונד מיקס הטוב ביותר.

שחקנים: ג'וש הארטנט, יואן מקגרגור, טום הארדי

ממזרים חסרי כבוד
דרמת הפעולה של קוונטין טרנטינו משנת 2009 מתרחשת בצרפת הכבושה על ידי הנאצים במלחמת העולם השנייה ועוסקת בסיפורה של יהודייה צעירה שבורחת מהנאצים וסיפורם של קבוצת חיילים יהודים בצבא ארה"ב המתכננים נקמה אלימה בנאצים. כריסטופר ואלץ זכה בוסקר שחקן המשנה על תפקידו בסרט.

שחקנים: בראד פיט, כריסטוף ואלץ, מייק מאיירס

חיות ללא לאום
דרמת מלחמה משנת 2015 המבוססת על ספר באותו שם ועוסקת בילד צעיר שהופך לחייל בזמן שארצו עוברת מלחמה מזוויעה. הסרט היה לאחד מההפקות העצמאיות הראשונות של נטפליקס וזכה לביקורות חיוביות

שחקנים: אידריס אלבה, אברהם אטה

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.