שובר שורות הסרט

כוכבי 'שובר שורות' מפזרים רמזים על סרט איחוד בנטפליקס

תמונה – Frank Ockenfels/AMC
האם כוכבי 'שובר שורות' (Breaking Bad), בריאן קרנסטון ואהרון פול, עומדים להתאחד בסרט ההמשך לסדרה המצליחה ולשחזר את עלילותיהם של וולטר וייט וג'סי פינקמן?

הידיעה על הסרט החדש הופצה ואומתה כבר בפברואר האחרון. על פי המידע ששוחרר, אהרון פול יככב ויעקוב ככל הנראה אחרי דמותו של ג'סי פינקמן לאחר מאורעות הפרק האחרון בסדרה עם המלטותו מחוטפיו במסע לחופש וחיים חדשים. מי שיכתוב את התסריט ויפיק את הסרט הוא במאי 'שובר שורות', וינס גיליגאן. הסרט ישודר בערוץ AMC ובנטפליקס אך טרם פורסם התאריך בו יופץ הסרט.

בריאן קרנסטון התארח בתחילת ינואר בתוכנית הלייט נייט של ג'ימי פאלון ונשאל לגבי השמועות על סרט ההמשך, קרנסטון לא הכחיש אך התחמק כשענה "אני יכול לאשר חגיגית ורשמית שיש שמועות לגבי סרט המשך".

במרץ האחרון התארח אהרון פול בפאנל וכאשר נשאל על הסרט ענה שלא שמע דבר בנושא אך היה שמח להיות חלק ממנו. על פי דיווחים הפקת הסרט התרחשה בניו מקסיקו בין נובמבר לפברואר, כך שלכאורה הצילומים היו אמורים לעמוד בפני סיום כשפול נתן את התשובה הזו.

בימים האחרונים החלו כוכבי הסדרה לפזר רמזים על הסרט העתידי בתקשורת וברשתות החברתיות, מה שמעלה את האפשרות שהפצת הסרט קרובה משחשבנו.

אמש, העלו קרנסטון ופול פוסט זהה בעמודי הסושיאל שלהם בטוויטר, אינסטגרם ונוספים באותו זמן בדיוק. הציוץ/פוסט כלל תמונה זהה של זוג חמורים על רקע מדברי ואת המילה 'בקרוב'. גם השואו ראנר של 'סמוך על סול' שגם היה כותב ומפיק ב'שובר שורות' שיתף וכתב "מחכה לזה בכליון עיניים". כמובן שיש סיכוי שלציוצים האלו אין כל קשר ל'שובר שורות', אך אם תשאלו את המעריצים, זהו הפרויקט שהם היו רוצים לראות רוקם עור וגידים במהרה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.