הזוי

פרופסור ישראלי נשאל באולפן: "למה באת עם כיפה?"

תמונה – צילום מסך cnews

בגלל הכיפה: המדען הישראלי פרופ' סיריל כהן הגיע לדיון בטלוויזיה בצרפת, נאלץ להסביר למנחה התוכנית וחברת הפאנל היהודיה אליזבת לוי, למה הוא הגיע עם כיפה לאולפן.

בתחילת השידור העיר מנחה התוכנית לפרופ' היהודי, "אני הולך לשאול שאלה כי הרבה אנשים שואלים אותה, ואין לה קשר לרפואה אבל יש, הרבה אנשים ששואלים, למה הפרופסור חובש סממן דתי באולפן?".

כהן הגיב, "למה? כי אני הולך איתה כל יום לא שמתי כיפה במיוחד לאולפן".

חברת פאנל אליזבת לוי (יהודייה) הוסיפה ותקפה את כהן: "גם אני הערתי לו כשהלכנו למכונת הקפה. אתה מבין. לא? אצלינו החילוניות זה הדיסקרטיות. זה לא נגד הדת אבל אתה שומר את הדת לעצמך".

כהן לא נבהל והגיב, "קוראים לי כהן, למה שתרצו שאשמור את הדת שלי לעצמי? אני בא מישראל. ואם יגיע לכאן כומר או האפיפיור, תבקשו ממנו להוריד את הצלב או כיסוי הראש שלו?".

צפו בקטע

2 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.