רבים ממשתמשי נטפליקס משתפים עם בני המשפחה את הסיסמא של החשבון כך שיוכלו לצפות בתכני נטפליקס ללא הגבלה. על פי סקר של רשת הטלוויזיה CNBC שנערך בשנה שעברה, כ-10% ממשתמשי נטפליקס, אינם משלמים עבור החשבון שלהם, מה שמסב לנטפליקס אובדן הכנסות פוטנציאלי שיכול להגיע ללמעלה מ-100 מיליון דולר בחודש.
סמנכ"ל הכספים של נטפליקס התייחס למאבק עתידי בשיתוף סיסמאות ואמר: "נטפליקס ממשיכה לנטר את הנושא ואנו בודקים את המצב ומחפשים דרכים ידידותיות עבור הצרכנים. בשלב זה אין לנו תוכניות גדולות להכריז".