מקושש קולות

תיעוד: רון קובי חוטף בסיור בחירות רועש בירושלים

תמונה – רון קובי
פרובוקציה ליילית: ראש עיריית טבריה רון קובי המתמודד בימים אלה בבחירות לכנסת ה-22, הגיע אמש באמצע שעת לילה מאוחרת לסיור בחירות רועש במיוחד בשכונת מאה שערים בירושלים, וזכה לקבלת פנים מלוכלכת מעשרות צעירים חרדים - צפו במהומות

הבוקר פרסם רון קובי את הסרטונים מהסיור המלוכלך, וכתב: "זעזוע מטורף מאמצע הלילה! צריך לסגור להם את הישיבות למי שמתנהג כך, חוליגנים שבאבניקים של אריה דרעי וליצמן! אתמול בלילה במאה שערים? מכות, קללות, לינץ, זריקת ביצים וקפה רותח. צריך לטפל בהם אחרת הלכה המדינה . מאד מאד… "

תראו את הלינץ וההתנהגות המבישה של השבאבניקים.אנחנו בשכונת גאולה ככר השבת. אתם מוזמנים לשתף.אני אומר וחוזר, אנחנו מאבדים את הארץ הזו, דרעי והחבורה שלו פשוט לא יודעים להתנהג.רק רון קובי הימין החילוני נלחם בכפייה החרדית באומץ!הגיע הזמן שהחילונים יגידו: די!!!!!!!

Posted by Ron Cobi on Thursday, 12 September 2019

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!