גנץ תקשיב

נתניהו לגנץ: "אנחנו הולכים יחד לא יום-יומיים, אנחנו יחד באש ובמים! "

ראש הממשלה בנימין נתניהו קורא לגנץ לעזוב את יועציו ולבוא לממשלת אחדות, "עכשיו הם חושבים שהם יצליחו לפרק את הליכוד, אתם תתנו להם לפרק את הליכוד? שאל נתניהו. "אני רוצה שגנץ ישמע את זה, אנחנו הולכים יחד באש ובמים" - גנץ בתגובה: "הוא גורר את המדינה שוב לבחירות מיותרות ועל הדרך מאיים במלחמות. אזרחי ישראל לא קונים את הבלוף. עם סמוטריץ' וחבריו לא באים לממשלת אחדות ועם תרגילים ליועמ"ש לא באים לתקן את הממלכתיות" • צפו בוידאו

ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו קורא לבני גנץ לעזוב את היועצים ולבוא לממשלת אחדות, באירוע הרמת כוסית של הליכוד לכבוד ראש השנה: "בצד השני יש כל מיני דמיונות. הייתי אומר כל מיני הזיות. בהתחלה הם חשבו שהם יפרקו את השותפות של המחנה הלאומי בינינו לבין השותפים שלנו. זה לא קרה, יש לנו שותפים חזקים, ואחרי שקיבלנו עוד מנדט ברוך השם – זה גם לא יכול לקרות מתמטית. השותפות בינינו לבין השותפים שלנו איתנה כתמיד."

"אז מה, מדמיינים שם בצד השני? מה מדמיינים עכשיו? עכשיו הם חושבים שהם יצליחו לפרק את הליכוד. אני שואל אתכם – אתם תתנו להם לפרק את הליכוד? אתם תתנו להם להדיח את יושב ראש הליכוד? (הקהל עונה – לא)."

"בני גנץ – תשמע טוב את הקולות האלה. אני רוצה שתבין משהו על הציבור הזה שיושב כאן ביחד: אנחנו הולכים יחד לא יום-יומיים, אנחנו הולכים יחד באש ובמים! "

עוד הוסיף נתניהו: "אני אגלה לכם עוד משהו. אנחנו לא רוצים ללכת באש ובמים, אנחנו רוצים ללכת על קרקע בטוחה. אנחנו רוצים ללכת על הקרקע הבטוחה של ממשלה לאומית מאוחדת ורחבה. ישראל בעת הזאת זקוקה לממשלה כזאת כי אנחנו עומדים בפני אתגרים גדולים. קרה פה משהו בשבועות האחרונים. זה מזרח תיכון אחר. קורה פה משהו. איראן מתייצבת נגדנו בכל החזיתות. אני מאוד מעריך את הלחץ הכלכלי שמפעיל ידידינו הנשיא טראמפ על איראן. אבל במזרח התיכון יש רק כוח אחד שמתייצב צבאית נגד איראן וזה אנחנו – מדינת ישראל."

"אנחנו עומדים בפני אתגרים קשים ונצטרך כנראה בקרוב מאוד לקבל החלטות קשות מאוד. אני גיליתי מנהיגות כזאת. אני ויתרתי ולא מעט. הסכמנו לדון לפני מתווה הנשיא. ועכשיו אני אומר – בני, עכשיו הכדור בידיים שלך. אני יודע שיש לך כל מיני יועצים שמייעצים לך כך ואחרת, אבל לפעמים הדבר הנכון הוא הדבר הפשוט. קום, עשה מעשה, גלה מנהיגות – בוא לאחדות!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!