קרב הירושה החל

צפו: שרית חדד מרימה לברקת "אתה תותח"

תמונה – פייסבוק ניר ברקת
ראש עיריית ירושלים לשעבר וח"כ בכיר בליכוד, המיליונר ניר ברקת, חגג היום את השקת ספרו "רץ למרחקים ארוכים", באירוע נוצץ ויוקרתי. בנאומו הכריז ברקת על כוונתו להתמודד על הנהגת הליכוד לאחר עידן נתניהו. את הערב הרימה הזמרת שרית חדד ששרה לברקת "אתה תותח" - בהמשך הערב הפתיעה רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, שעלתה לבמה והודתה לבעלה ששומר עלינו - צפו

במהלך השקת ספרו החדש באירוע מנקר עיניים, הכריז ח"כ ניר ברקת על התמודדותו בהמשך על הנהגת הליכוד: "אף פעם לא קיבלתי את ההצלחה על מגש של כסף, לא בצבא ולא בהייטק ולא בירושלים. חרשתי את הארץ האהובה מקריית שמונה ועד אילת והצלחתי בעזרתכם ובעזרת השם להיבחר להנהגת התנועה"

עוד הוסיף ברקת: "מכובדיי, הליכוד תמיד היה בית שמכבד אתה המנהיגות שלו ומעצים אותה. הנאמנות והלכידות היא סוד ההצלחה, בניגוד לשאר המפגלות שעורפות את ראשי מנהיגיהם. בכל תחנות חיי למדתי שדווקא רגעים של קושי ומשבר, שם אנשים נבחנים.

ברקת הוסיף והצהיר על נאמנות לנתניהו החושש ממרד נגדו: "אדוני ראש הממשלה בנימין נתניהו אני מתייצב מאחוריך ותומך בך כראש הממשלה שלנו וכיו"ר תנועת הליכוד שלנו" – "אתם יודעים שאני רץ למרחקים ארוכים, לא אצה לי הדרך, להתמודדות על ההנהגה הלאומית יהיה את הזמן המתאים, ובבוא העת, רק בבוא העת אהיה שמה עבורכם"

בהמשך הערב הפתיעה רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, ועלתה לבמה שם החמיא לה ח"כ ברקת: "אני רוצה לומר לכם כמיש מכיר את שרה, להזכיר לכם כראש עיר, שרה נתניהו עבדה כפסיכולוגית, עובדת כפיסכולוגית ומטפלת בילדי ירושלים. ושרה היקרה, אני יודע כמה אוהבים אותך הקולגות שלך וכמה ילדי ירושלים אסירי תודה לפעילות שאת עשית. אני רוצה להודות לך בשם כל ילדי ישראל שאני יודע בכמה מסירות ואהבה את מטפלת בהם. קודם כל שוב, תודה רבה לשרה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.