מטיילים ונהנים

תיעוד: פקחים הורו לפרק את הסוכה בפארק

תמונה – רץ ברשת
פקחי עיריית רמת גן הורו למבלים דתיים בפארק הלאומי לפרק את הסוכה שהקימו, ראש העיר התערב ואישר הקמת סוכות במקום. - צפו בתיעוד

בשעות האחרונות סרטון ברשת בו נצפו פקחי עיריית רמת גן מבקשים ממבלים דתיים בפארק הלאומי לפרק סוכה שהקימו, בטענה כי הסוכה איננה בטיחותית. בעקבות כך, פנה ארגון 'בצלמו' לראש העיר כרמל שמאה, וביקש את התערבותו האישית. ראש העיר נענה ופרסם פוסט בפייסבוק בו הוא כותב: "לאחר שקילת הדברים על ידי בעקבות פניית תושבים שנפגעו מהמראות בסרטון החלטתי להפעיל שיקול דעת ולהחריג ולאפשר הצבת סוכות תקניות ותקינות במהלך חג הסוכות" ראש העיר אמר בפוסט כי האיסור להקים סוכות בפארק זו מדיניות רבת שנים. אך כאמור לאחר שקילת הדברים כעת החליט ראש העיר כי מעתה ניתן להקים סוכה ובלבד שהפיקוח שוכנע כי מדובר בסוכה תקינה. בנוסף, התנצל ראש העיר בפני הצופים בסרטון על הפגיעה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.