בַּעֲגָלָא וּבִזְמַן קָרִיב, וְאִמְרוּ אָמֵן

צפו: קדיש על נתניהו בשידור חי

תמונה – חדשות 12
הפרשנים בחדשות 12, עודד בן עמי ואמנון אברומוביץ', סיימו את השידור בקדיש על תקופת נתניהו המסתיימת - צפו בקטע שעורר סערה וגרם לעודד בן עמי להבהיר את עצמו

אברומוביץ': "כל מי שמודיע שהוא יתמודד מול נתניהו או לאחר עידן נתניהו, היה רוצה לראות שעידן נתניהו סוף סוף מגיע אל קיצו

עודד בן עמי: בעגלה ובזמן קריב אתה אומר?

אברומוביץ': בעגלה ובזמן קריב ואמרו אמן

עודד בן עמי: אמן

ראש הממשלה נתניהו מסר בתגובה: "אמנון אברמוביץ׳ ועודד בן עמי אפילו לא מנסים להסתיר את שנאתם לראש הממשלה נתניהו – ואומרים עליו היום קדיש בשידור חי. תארו לכם מה היה קורה אם מישהו מהימין היה אומר קדיש על אחד ממנהיגי השמאל. אפילו בושה כבר אין להם."

לאחר שעורר סערה הבהיר עודד בן עמי את דבריו בטוויטר: "‏בעקבות התגובות לדברי בתכניתי הערב, אני מבהיר שסיכמתי את דבריו של אמנון אברמוביץ', שאמר שיתכן שיש מי שמעוניינים שהעידן שאחרי נתניהו יבוא במהרה, במילים 'בעגלא ובזמן קריב' שהן תרגום דבריו של אמנון בארמית. כל פרשנות אחרת לאמירה הזאת אינה במקומה, ולא ראוי ליחס לי כל כוונות נסתרות. אני מאחל לראש הממשלה בריאות טובה ואריכות ימים"

העיתונאי שמעון ריקלין תקף ברשת: "לכל המצקצקים. לכל המתלבטים. לכל מגלגלי העיניים ששואלים אותי בפרטי: אבל אתה בטוח שזו רק עלילה וביבי לא מושחת? אני אומר לכולם:
תסתכלו את הקדיש המשותף שעשו אברמוביץ ובן עמי על נתניהו ותבינו הכל. ואם גם זה לא ישכנע אתכם מה קורה פה. אתם כנראה לא באמת רוצים להבין" "עכשיו רק תתארו לכם שינון מגל ואני היינו אומרים ביחד קדיש על גנץ בערוץ 20.מה היה קורה פה לדעתכם?", תקף ריקלין

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!