התיק נסגר

הסוף: ליהיא גרינר תשלם קנס

תמונה – אינסטגרם ליהיא גרינר
ניצלה מכתב אישום: אושיית הרשת ליהיא גרינר שהקניטה שוטר תנועה שנתן לה דו"ח תנועה בסף אלף שקל על שימוש בנייד, הגיעה להסדר עם המשטרה, בו היא הודתה בהעלבת עובד ציבור. גרינר התחייבה שלא לחזור על העבירה למשך חצי שנה והיא תשלם קנס בסך 2,500 שקל. - חדשות

עו"ד בן מעוז המייצג את גרינר מסר בתגובה ל-ynet: "התיק נגד גרינר נסגר היום, לא יוגש כתב אישום ומשטרת ישראל תסתפק בקנס מינורי של 2,500 שקל בלבד. אנחנו שמחים שהסיפור הזה חזר לממדיו הטבעיים וליהיא יכולה להמשיך בחייה".

כזכור, משטרת ישראל שקה לפתוח בחקירה נגד גרינר בחשד להעלבת עובד ציבור. גרינר עוררה סערה כשפרסמה באינסטגרם שלה תיעוד בו היא נראית זועמת על שוטר תנועה שנתן לה דו"ח של 1,000 ש"ח על החזקת טלפון נייד במהלך נהיגה בפקק, ואף מכנה אותו: "תימני קטן שנראה כמו התחת שלי".

דקות לאחר פרסום הסרטון גרינר מחקה את הסרטון מחשבונה האישי באינסטגרם, אך הסרטון הפך במהרה לויראלי ברשתות החברתיות ובערוצי התקשורת, ועורר ביקורת רבה על סגנון הדיבור כלפי שליח ציבור, ולעיני ילדה קטנה שישבה לצידה במושב הקידמי. לאחר מכן הסבירה גרינר כי הילדה שנראית בסרטון היא אחיינית מארה"ב שבאה לביקור בישראל.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.