נגד הכיבוש

תיעוד: פעילי שמאל קיצוני וערבים מפגינים בתל אביב

תמונה – אם תרצו
פעילי שמאל קיצוני ופעילים ממפלגות הערביות הפגינו הערב בתל אביב נגד הפעילות הצבאית ברצועת עזה - צפו

בהזמנה להפגנה נכתב: "נתניהו גורר אותנו למלחמה מסוכנת שתמיט אסון על שני העמים רק כדי לשמור על כסאו. מלחמה תביא רק עוד הרג, סבל וכאב בשני הצדדים. אנחנו דורשים את הפתרון היחידי למצב: הסרת המצור מעל עזה, סיום הכיבוש, וחתירה לשלום ישראלי-פלסטיני צודק". בהפגנה ישתתפו חברי הכנסת מהרשימה המשותפת עאידה תומא-סלימאן ועופר כסיף.

יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה קורא לאזרחים להגיע להפגין: "מביך להזמין להפגנה שאני לא משתתף בה, בגלל שאני בטיול משפחתי מחוץ למדינה. אני קורא לכל מי שיכול להגיע להפגנה הערב בתל אביב! ההפגנה שמארגנת מק"י וחד"ש חשובה מאחר שהיא מהווה פעילות ציבורית ראשונה בלב תל אביב, שתתרחב ככל שפעולות הכיבוש ימשכו. כפי שמחינו הבוקר נגד ההחלטה של נתניהו, אנחנו מוחים גם נגד העמדה של גנץ אשר נגרר אחרי הימין בטענות ״ביטחוניות״. הביטחון של כלל אזרחי המדינה תבוא רק מביטול המצור על עזה וסיום הכיבוש של העם הפלסטיני"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.