ביקור פתע

טראמפ בביקור פתע חגיגי באפגניסטן

תמונה – הבית הלבן
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ נחת לביקור פתע וחגיגי בבסיס צבאי אמריקני במזרח אפגניסטן: "באגדדי מת. השני מת, השלישי נראה לי לא רוצה את העבודה ואומר לעצמו, אולי אני אלך לעבוד בחנות" - צפו

בנאומו לחיילים אמר הנשיא: "המשפחות שלכם אוהבים אתכם. טסנו 8331 מייל רק בשביל סיבה אחת, להגיד לכם ישירות, שחג ההודיה הוא מיוחד. אנחנו המדינה הכי עוצמתית כלכלית בעולם, אתם אנשים מיוחדים, ואתם אפילו לא יודעים כמה אזרחי ארה"ב מעריכים ואוהבים אתכם, והם כן ואני כאן להגיד את זה בשמם"

עוד אמר הנשיא והתייחס למבצע לחיסול מנהיג ארגון הטרור דאעש בסוריה: "הוא מת. השני שלו מת, השלישי נראה לי לא רוצה את העבודה, הוא אומר לעצמו אתם יודעים מה, אולי אני אלך לעבוד בחנות"

עוד התייחס הנשיא למזרח התיכון: "לאחר המבצע לחיסול באגדדי התחלנו לעזוב את האיזור, אבל לא עזבנו לגמרי, אנחנו שומרים על הנפט, אמרתי את זה הרבה זמן תשמרו על הנפט, אמרתי את זה גם על מקום שנקרא עיראק, הם לא הקשיבו לי כי הייתי אזרח, עכשיו הם צריכים להקשיב לי. ושמרנו על הדלק כדי שנוכל לעזור לכורדים ולאיזור כולו"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.