הסערה נמשכת

נתניהו מזועזע: "שי ניצן חייב להתנצל מייד"

תמונה – משרד המשפטים
ראש הממשלה נתניהו דורש מפרקליט המדינה שי ניצן להתנצל בפני קורבנות אונס: "מזעזע ששי ניצן השתמש בקורבנות אונס כדי להצדיק את מסע הצייד האובססיבי שלו נגדי." - צפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיב לראיון של פרקליט המדינה שי ניצן לדני קושמרו באולפן שישי: "מזעזע ששי ניצן השתמש בקורבנות אונס כדי להצדיק את מסע הצייד האובססיבי שלו נגדי. כנראה שאין גבולות בניסיון להפיל את ממשלת הליכוד בהנהגתי. שי ניצן חייב להתנצל מייד – וקודם כל כלפי קורבנות של פשעי אונס", כתב נתניהו

פרקליט המדינה שי ניצן התבטא בראיון לדני קושמרו שישודר באולפן שישי: "נניח שהייתה אישיות ציבורית שלצורך העניין אנס, והיית אומר לי: 'רוב הציבור הצביע'. מה המשמעות של זה? זה לא עובד כך בשיטה הדמוקרטית המודרנית. לא יכול להיות שגורלו המשפטי של אדם יוכרע לפי הצבעה בקלפי".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.