"מאמינות לך"

ישראליות בקפריסין: "אנחנו מאמינות לך"

תמונה – עמותת כולן
בית המשפט בקפרסין גזר ארבעה חודשי מאסר על תנאי על הנערה הבריטית ששיקרה כי נאנסה בידי נערים ישראלים - עשרות נשים ישראליות ביניהן מארגוני שמאל קיצוני, טסו לקפריסין להפגין תמיכה מול בית המשפט באיי נאפה שם מתקיים המשפט - צפו

לקראת גזר הדין במשפטה של הצעירה הבריטית ששיקרה כי נאנסה בידי נערים ישראלים, ככל הנראה בשביל בצע כסף. עשרות נשים ביניהן פעילות מוכרות מארגוני השמאל הקיצוני, טסו הבוקר לקפריסין כדי להפגין ולתמוך בנערה הבריטית שבדתה כי נאנסה בידי נערים ישראלים. אמש דווח כי נשיא קפריסין שוקל להעניק חנינה לנערה שבדתה את האונס מליבה.

Posted by Sigal Kook Avivi on Monday, January 6, 2020

לקראת גזר הדין במשפט הצעירה הבריטית, אמר לגל"צ: "שמעתי שמועות על חנינה מנשיא קפריסין. כפי שהבנתי – החנינה תיכנס לתוקף רק אם היא תקבל עונש מאסר. אני רוצה להבהיר: הנערה לא תודה בשום דבר. אם לא נקבל צדק בקפריסין, נעבור לביהמ"ש של האיחוד האירופי"

Posted by Sigal Kook Avivi on Monday, January 6, 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!