צפו בוידאו

גיבור: קפץ להציל משפחה ונסחף למוות

תמונה – אנשי הדממה בפייסבוק
הגבר שקפץ להציל אם ובתה אותר ללא רוח חיים הוא מוטי בן שבת ז"ל, בן 38 מנהריה. הוא נסחף למוות בעת שניסה לחלץ משפחה בשיטפונות סמוך למרינה בנהריה - 3 נעדרים נוספים אותרו לאחר שרכבם התהפך ברחוב המוצף - תיעוד

הותר לפרסום: הגבר מוטי בן שבת ז"ל, נסחף למוות בשיטפונות כשקפץ למים בכדי לחלוץ אם ובתה, ונסחף עם הזרם. כלל גופי החירום וההצלה ערכו חיפושים וסריקות עד לאיתורו סמוך למרינה לפני זמן קצר, לצערנו ללא רוח חיים.

בשעות הצהריים התקבל דיווח על רכב שהתהפך בשיטפונות ברחוב שפירנצק בעיר נהריה, כאשר יושבי הרכב הוצאו מהרכב ללא פגע ע"י תושב העיר בן 38 שנחלץ לעזרתם.

ממד"א נמסר על גבר בשנות ה-30 שנמצא מחוסר הכרה בזרימת נחל הגעתון סמוך למרינה בנהריה. חובשים ופראמדיקים מבצעים פעולות החייאה.

צה"ל מחלץ אזרחים בנהריה

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.