טרגדיה קשה

קנדה: אירן אחראית להפלת המטוס

תמונה – Canadian immigration
למרות טענות האיראנים לכשל טכני במטוס, ראש ממשלה קנדה ג'סטין טורדו מאשים את אירן בהפלת המטוס האוקראיני ועליו 180 אזרחים ביניהם 63 אזרחי קנדה שנהרגו - צפו בתיעוד חדש מהפלת המטוס

עיתון הניו יארק טיימס מאשר את התיעוד החדש שהתפרסם בשעות האחרונות ברשתות החברתיות בו נראה המטוס האוקראיני רגעים לפני שהופל בשמי אירן.

במסיבת עיתונאים הודיע ראש ממשלת קנדה כי אירן אחראית להפלת המטוס האוקראיני: "למערכות הביון שלנו ואחרים יש ראיות מוכיחות כי המטוס הופל בידי מערכת הגנה איראנית. ייתכן שלא בכוונה. כמו שאמרתי אמש, לקנדים יש שאלות ומגיע להם תשובות"

אירן הודיעה אמש כי הקופסה השחורה נמצאה, וכי אין בכוונתם למסור אותה לארה"ב או לחברת בואינג לצרכי חקירה. נשיא ארה"ב טראמפ הציע כי אירן תמסור את הקופסה לצרפת או אחת מבנות בריתה.

במטוס מחברת אוקראינה אייר שהופל בשמי אירן דקות לאחר המראתו, נהרגו מעל 160 בני אדם. ממשלת אירן הכחישה כי היא אחראית להפלת המטוס. לטענתם, המטוס נפל לאחר תקלה טכנית.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.