תם עידן

הסוף: סתיו שפיר פורשת מפוליטיקה

תמונה – סתיו שפיר
לא רק אהוד ברק: ח"כ סתיו שפיר הודיעה על פרישתה מהפוליטיקה. במסיבת עיתונאים שכינסה בשדרות רוטשילד שם צמחה, האשימה שפיר את חבריה בחיסול פוליטי ואמרה: "במערכת הבחירות הזאת לא אתמודד לכנסת. אני משלמת בגאווה את מחיר של האיחוד בשמאל" - אלדד יניב: "אין הגדרה יותר מדוייקת לבגידה פוליטית ולסובב את הסכין בכל האכזריות בגב" - צפו בקטע בלתי נשכח שלה וזאחלקה בכנסת

ח"כ אלדד יניב התייחס לחברי מפלגתה שנטשו אותה: "אין הגדרה יותר מדוייקת לבגידה פוליטית ולסובב את הסכין בכל האכזריות בגב, כמו מה שעשיתם לסתיו שפיר."

אהוד ברק, ששכנע אותה לעזוב את מפלגת העבודה ולהצטרף למפלגת המחנה הדמוקרטי שהתרסקה, כתב לה: "החלטה חשובה אחראית ובוגרת של סתיו שפיר. אסור לאבד אף קול. טובת המחנה והמדינה לפני כל שיקול אישי. משוכנע שעוד נראה אותה שבה בגדול"

https://twitter.com/oren_haz/status/1217461304769830912?s=20

רגע בלתי נשכח מכהונתה של שפיר, כשח"כ זחאלקה האשים אותה בגזענות וזעם על חברי מפלגת העבודה שהאשימו אותו בדילים עם נתניהו. "אתם מפלגת העבודה, אתם האבא והאמא של הגזענות"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.