תיעוד מרגש

בן אל תבורי: "אגו = השטן. אל תתנו לו להרוס לכם עולמות"

תמונה – instagram
הזמר בן אל תבורי הופתע מכניסתה של בת זוגתו לשעבר אורטל עמר לתוכנית המוזיקה 'הכוכב הבא לאירוויזיון', והפתיע אותה ואת אלפי הצופים בשיר 'תודה לך', כהערכה וסליחה על רקע הדרמה המשפחתית הסוערת בשנה האחרונה. אורטל פרצה בבכי מהתרגשות - הבוקר מבקש בן אל להעביר מסר בעקבות הרגע המרגש - צפו בתיעוד והפוסט המרגש

הזמר בן אל תבורי הופתע מהופעתה של בת זוגתו לשעבר אורטל עמר לתוכנית המוזיקה 'הכוכב הבא' והפתיע אותה ואת אלפי הצופים בשיר 'תודה לך' כהערכה וסליחה על רקע הדרמה המשפחתית הסוערת בשנה האחרונה.

הבוקר פרסם בן אל פוסט באינסטגרם שם הוא מבקש להעביר מסר: "בשנים האחרונות למדתי הרבה על עצמי , למדתי מי אני .. ומה אני. אז אגיד לכם סך הכל בנאדם בדיוק כמו כל אחד ואחת ממכם".

"בשנים האחרונות למדתי איך לא לפעול מאגו , וכמה החרא הזה משפיע לנו על החיים! למדתי שקנאה צריכה להיות רק טובה וזה טוב שיש קנאה טובה כי יש לאן לשאוף. למדתי שאני סך הכל בנאדם קטן בעולם גדול מלא בהפתעות.. עשיתי תיקון והבאתי ילד מדהים מאמא מדהימה כמו שאני תמיד אומר .. אז בשביל מה הפוסט הזה ? בשביל מה עשיתי את כל זה אתמול בתוכנית? רק בשביל להראות לכם שלבקש סליחה . להודות לבנאדם מול 600 אלף איש .. לא מוריד ממך שום דבר .

בן אל מסיים את הפוסט במסר: "אגו = השטן. אל תתנו לו להרוס לכם עולמות . אוהב אתכם על מלא. תודה לכם"

https://www.instagram.com/tv/B7fvrkjFdfx/?utm_source=ig_web_copy_link

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.