נשיא דרמטי

מקרון מתפרץ על שוטר ישראלי: "צא בחוץ"

תמונה – קובי גדעון, לע"מ
נשיא צרפת עמנואל מקרון התפרץ לעבר שוטרים ישראלים שנכנסו איתו לשטח הכנסייה סנט אנה הצרפתית בעיר העתיקה בירושלים: "אני לא אוהב את מה שעשית מולי, אתה יודע את החוקים ולא מכבד, צא החוצה" - צפו בתיעוד שמסעיר את הרשת

בשעות הצהריים שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל אבטחו את נשיא צרפת עמנואל מקרון בעת ביקורו בעיר העתיקה בירושלים. בעת הגעתם לכנסיית סנט אנה שבעיר העתיקה, התנהל שיח בין גורמי האבטחה לבין המאבטחים הצרפתיים בדבר הכניסה לתוך הכנסייה יחד עם הנשיא."

לאחר מכן ביקש נשיא צרפת מהכוח לכבד את הכללים הנהוגים במקום, ובהתאם לתיאום שבוצע מראש לצורך סידורי האבטחה, ליוו את נשיא צרפת ואנשיו בתוך הכנסייה שוטר ואיש שירות הביטחון הכללי.

עם צאתו, יישרו את ההדורים וצוותו של הנשיא התנצל על האירוע, הנשיא לחץ את ידם של הכוחות והמשיך בביקורו בעיר העתיקה בליווי הכוחות והאמצעים הדרושים לצורך שמירה על ביטחונו כאישיות רמת דרג המבקרת בישראל., נמסר בהודעת המשטרה.

לצפייה. לחצו כאן

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.