הישראלי המכוער

אלימות: נוסע זועם מאבד שליטה

תמונה – מתוך הסרטון
שר התחבורה יוצא מגדרו ומפרסם תיעוד וידאו לא מצונזר ממתקפה אלימה של נוסע זועם, כלפי נהג אוטובוס שלטענתו, לא עצר לו בתחנה בראשון לציון. בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות נראה הנוסע שובר לנהג המתגונן את המשקפיים והפלאפון האישי שלו. כך זה נראה

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' מתייחס לסרטון האלים שפורסם בו נוסע זועם מקלל ושובר לנגד אגד את חפציו: "אני בדרך כלל לא נוהג לעשות את זה. אבל זה מקרה חריג והפעם זה כנראה נדרש. התלבטתי עם עצמי מאתמול והחלטתי שאסור לי לשתוק. אני מעלה את הסרטון הזה כדי לעשות "שיימינג" להתנהגות האיומה של הנוסע הזה. שתפו הבקשה בכל הכח כדי שהבריון האלים הזה יתבייש לצאת מהבית ולהראות את פרצופו ברחוב."

עוד כותב השר: "צריך להיות ברור: שום דבר, אבל שום דבר, לא מצדיק התנהגות אלימה ומבישה כל כך כלפי נהגים בתח"צ. הנהגים עושים עבודת קודש במציאות מורכבת של עבודה סיזיפית ושוחקת ובתנאים קשים, וברובם המוחלט עושים את זה נהדר וראויים לכל הערכה. יש תקלות ויש מה לשפר אבל התנהגות כזו היא פשוט מחוץ לתחום!. אני קורא למשטרת ישראל לעשות כל מה שנדרש בכדי לאתר את העבריין הזה ולמצות איתו את מלא חומרת הדין. עצוב לי ממש אחרי התמונות האלה"

"שוחחתי כעת עם הנהג – שנמצא בתחנת המשטרה ומגיש תלונה, אחרי שבילה את הלילה בבית החולים – חיזקתי אותו והבעתי בפניו את הזעזוע העמוק שלי מהמקרה. מקווה מאוד שהוא יתאושש מהר ויוכל לשוב לעבודה ושמשטרת ישראל תעשה את עבודתה ותביא את העבריין לדין."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.