דוחה את טראמפ?

גנץ במתקפה נגד נתניהו מוושינגטון

תמונה – The White House
יו"ר כחול לבן בני גנץ תוקף בחריפות את נתניהו בצאתו מהפגישה עם נשיא ארה"ב טראמפ: "אין לאף אדם זכות להוביל מדינה שלמה בתזמון בטחוני ומדיני מורכב כל כך שכל עיסוקיו ומחשבותיו נתונים לאינטרסים שלו, כך אמר נתניהו ביחס לאולמרט, וכך אומר אני ביחס לנתניהו", גנץ הוסיף: "אפעל לאחר הבחירות ליישום תכנית טראמפ בתיאום עם מדינות האיזור" - צפו בתמונה הרשמית מהבית הלבן

העיתונאי יוסי אליטוב תקף: "חירפון טוטאלי של גנץ. רוצה להתקיף את נתניהו? בכבוד. אבל לא על אדמת וושינגטון ולא ביום כה דרמטי למדינה.". העיתונאי מיכאל שמש המדווח מוושינגטון, הזכיר לגנץ את דברי לפיד שותפו: ""לפיד: בחו״ל לעולם לא אתקוף את ראש הממשלה"

https://twitter.com/chaimlevinson/status/1221893967924559873?s=20

גולש נוסף כתב בתגובה למתקפת גנץ: "איזו בושה, לנהל פוליטיקה פנימית על אדמת ארה״ב, לצד הדגל האמריקאי, פשוט מדהים. אגב, הייתה שם גם לפחות רשת תקשורת אחת, ביזיון"

גנץ עומד טראמפ יושב: התמונה הרשמית שהופץ מדוברות הבית הלבן

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.